معرفی برج های مسکونی صیاد 2 منطقه 22

معرفی برج های مسکونی صیاد 2 منطقه 22

برج های صیاد 2 که احداث آن پس از موفقیت پروژه صیاد 1 بود؛ در پاییز سال 1394 تحویل اعضا گردید.

برج های صیاد 2 که در فاصله 500 متری دریاچه قرار گرفته اند، یکی از زیباترین برج های مسکونی منطقه 22، به حساب می آیند.

 

سند این برج ها به صورت تعاونی و متعلق به تعاونی ستاد کل نیروهای مسلح می باشد.

این برج ها در قالب 8 بلوک (بلوک هایS1و S2 و S3 و S4 در قسمت جلویی مجتمع / بلوک های S5 و S6 و S7 و  S8 در قسمت عقبی مجتمع) با 20 طبقه ساخته شده اند که از این 20 طبقه، 19 طبقه آن مسکونی و 1 طبقه آن لابی محسوب می شود؛ که دارای لابی من 24 ساعته است و مجموعا، دارای1100 واحد می باشد.

نکته: ( بلوک S8 در این مجتمع مسکونی، دارای تفاوت های ظاهری و ارتفاعی نسبت به بقیه بلوک ها می باشد.)

 

موقعیت مکانی این برج ها به نحوی است که در قسمت جنوبی دریاچه قرار گرفته است، و در نزدیکی بسیاری از پروژه ها و برج ها می باشد؛ به طوری که اعلاوه بر فاصله 500 متری با محوطه تفریحی دریاچه خلیج فارس،  فاصله 200 متری تا مجتمع تجاری - اداری ایران مال  و فاصله   800 متری با مجتمع تجاری – اداری آرتمیس دارد که بی شک یکی از خصوصیات مثبت این برج ها است.

 

همانطور که گفته شد، در هر طبقه از این برج ها، 8 واحد تعریف شده است. نکته ای که  باید در مورد این واحد ها دانست، شرقی و غربی بودن این واحد ها است؛ به طوری که در هر طبقه، 4 واحد در قسمت غربی طبقه، و 4 واحد در قسمت شرقی  قرار دارند و از طریق راه رو ها، به یکدیگر متصل هستند.

برج های صیاد2

متراژ واحد ها در برج های این مجتمع مسکونی، از 116 متر الی 161 متر است که واحد های 116 و 144 متر دو خوابه (یک خواب مستر) و واحد های 157 و 161 متر سه خوابه (یک خواب مستر)؛ می باشند.

 

نکته: (  در بلوک های S1 تا S4، متراژ های 161 و 144 متری واحد های جنوبی هستند که دارای ویو دریاچه می باشند و واحد های 157 و 116 متری واحد های جنوبی محسوب می شوند و در مورد بلوک های عقبی این موضوع برعکس می باشد.)

دسترسی ها:

این مجتمع مسکونی از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است.

از دسترسی هایی که این مجتمع مسکونی برای ساکنین خود به ارمقان آورده است، می توان به دسترسی به:

  • بزرگراه همت غرب
  • بزرگراه حکیم
  • مترو ایران خودرو
  • دریاچه چیتگر

اشاره کرد که عبور و مرور را، بسیار آسان نموده است.

برج های صیاد2

 

مزیت ها:

یکی از مهم ترین و زیبا ترین مزیت های این واحد های مسکونی، داشتن ویو دریاچه  و جنگل چیتگر برای واحد های جنوبی، و داشتن ویو کوه های البرز برای واحد های شمالی است که سکونت در این واحد ها را، زیبا تر و دوست داشتنی تر می کند.

هم چنین، این برج ها در ضمره برج های مجهز قرار می گیرند؛ به این طریق که در تمامی برج ها، سیستم سرمایش و گرمایش به صورت مرکزی است و نیازی به نصب پکیج نبوده است.

در تمامیبرج های مجتمع مسکونی صیاد 2، تدابیری همچون سالن اجتماعات، سالن های ورزشی و آنتن مرکزی نیز انجام شده است.

مزیت دیگری که این برج ها دارند، نور گیری خوب و  دارا بودن محوطه سازی های زیباست که برای سکونت، بسیار مهم تلقی می شود.

برج های صیاد2

تمامی این برج ها دارای 4 لاین آسانسور هستند که 3 لاین آن نفر بر و 1 لاین آن برای بار بری طراحی شده است . هم چنین، در تمامی واحد ها اعلاوه بر امکاناتی که قبلا گفته شد، آیفون تصویری نیز از امکاناتی است که برای آسایش بیشتر ساکنین، قرار داده شده است.

 

این مجتمع مسکونی در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق تهران در منطقه 22 واقع شده است که، با توجه به مزیت ها و دسترسی هایی که گفته شد، گزینه ای خوب برای سکونت است.

برج های صیاد2

جهت مشاهده قیمت های به روز و فایل های فروش این محدوده مسکونی، بر روی لینک( مجتمع مسکونی صیاد 2 ) کلیک نمایید.

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (3 رای)