برج های شخصی ساز منطقه 22

برج های شخصی ساز منطقه 22

علاوه بر پروژه های پیشفروش تعاونی ساز، که تعدادشان نیز بسیار زیاد می باشد، چند پروژه شخصی ساز خوب نیز در سطح منطقه 22 وجود دارند که در مراحل مختلف ساخت قرار دارند که از نظر کیفیت می توان روی آنها حساب کرد و حتی از نظر اعتبار و امنیت نقل و انتقال از پروژه های خوب و مطمئن منطقه محسوب می شوند. در ادامه به ذکر چند نمونه و شرح مشخصات آن خواهیم پرداخت.

در این مقاله خواهید خواند:

برج لبخند

یکی از شیک ترین برج های منطقه که در 18 طبقه، 3 طبقه پارکینگ و انباری و تجاری و رستوران و لابی و 15 طبقه مسکونی ساخته شده و با بهترین کیفیت تکمیل و در حال فروش می باشد. طبقات مسکونی هر کدام دارای لابی جداگانه هستند و هر طبقه 7 واحد با متراژهای 64، 101، 124، 128، 133 و 174 متری که از یک خواب تا سه خوابه دارد. در ساخت این برج از بهترین مصالح و باکیفیت ترین برندهای درجه یک ایرانی و خارجی استفاده شده است. دارای بهترین طراحی بوده و از نظر موقعیت مکانی نیز در بخش شمال غربی دریاچه با دید و ویوی مناسب نسبت به دریاچه مختص واحدهای جنوبی و کوه و پاساژ ایران مال مختص واحدهای شمالی، بهترین چشم انداز را برای ساکنین برج به ارمغان می آورد. از امکانات و ویژگی های برج لبخند می توان به موارد بسیاری اشاره کرد همچون؛ درب ضدسرقت، نقاشی و کابینت درجه یک، باغ بام و آلاچیقی بسیار زیبا با فضای سبز و بابیکیوی درجه یک جهت جشن ها و دورهمی های ساکنین. سالن جلسه و همایش مجلل، آسانسورهای حمل بار و نفر از بهترین برندهای موجود در بازار، دوربین مداربسته و لابی 24 ساعته و.... از نظر امنیت نقل و انتقال نیز تمامی واحدهای برج لبخند با داشتن پایان کار و سند تفکیکی تک برگ طی یکسال آینده می توان برج لبخند را از ایمن ترین پروژه های منطقه قلمداد کرد. تعداد زیادی از واحدهای این برج به فروش رفته است و تعداد محدودی نیز جهت فروش آماده هستند. قطعا برج لبخند با کیفیتی که سطح آن از سطح منطقه 22 بسیار بالاتر است، قیمتی بالاتر از قیمت میانگین منطقه دارد اما اگر قصد سکونت در یک برج با تمام مختصات یک برج مجلل و باشکوه را دارید و از آپارتمان خود آسایش و راحتی همراه با حس شکوه و عظمت، انتظار دارید قطعا برج لبخند گزینه مناسبی می باشد.

برج لبخند

برج های شش گانه پارلمان

مجتمع پارلمان البته در مرحله نازک کاری است و به نوعی پیشفروش محسوب می شود. تعداد چهار برج از این مجتمع به صورت اختصاصی برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی-دوره ششم- ساخته می شود و دو برج دیگر آزاد فروش و پیش خرید از آنها برای عموم آزاد می باشد. موقعیت مکانی پارلمان در شمال غربی دریاچه و بین برج های فاز2 صیاد شیرازی و برج های شهرک آسمان قرار دارد و موعد تحویل آن یکسال آینده یعنی تابستان 97 می باشد. متراژ واحدهای پارلمان به این صورت است؛ 127 متری(دوخوابه)، 270 متری (4 خوابه) و پنت هاوس های 540 متری. یکی از مزیت های پیش خرید از پارلمان این است که خریدار از ابتدای امر می تواند طبقه و جهت واحد خود را انتخاب نموده و حتی تیپ کیفیتی آن را نیز مشخص نماید. تیپ کیفیتی در پروژه پارلمان به دو دسته تقسیم می شود؛ درجه یک ایرانی و لاکچری یا همان درجه یک فرانسوی که خریدار می تواند علاوه بر انتخاب طبقه و جهت از ابتدای امر مشخص نماید که مصالحی که در واحدش بکار می رود درجه یک ایرانی باشد یا درجه یک فرانسوی که جالب اینجاست که اگر تیپ لاکچری را انتخاب کند حتی می تواند رنگ زمینه غالب را نیز تعیین کند. پروژه پارلمان نیز از امکانات و آپشن چیزی کم ندارد. از پارکینگ و انباری و درب ضدسرقت گرفته که در تمامی پروژه ها یافت می شود تا سنگ های مرجانی خاصی که در معدن های خاصی از دنیا استخراج می شوند و در کار که می نشیند زیبایی خاص و خیره کننده ای به دیوار واحدها می بخشد. سالن ورزشی و اجتماعات و ... تمامی امکانات عام و خاصی که به شما احساس لاکچری و خاص بودن می بخشد از ویژگی های برج های لوکس پارلمان می باشد. پارلمان نیز از نظر اطمینان و امنیت نقل و انتقال و همچنین قیمت خاص خود و شرایط پرداخت مناسب تا زمان تحویل، خود را به عنوان یکی از گزینه های اصلی و قابل تامل مشکل پسندان و خاص پسندان مطرح می نماید.

برج های شش گانه پارلمان

برج های آبشار 

برج های 4 و 6 طبقه آبشار از دیگر پروژه های شخصی ساز منطقه 22 هستند که با کمی اختلاف در موقعیت مکانی نسبت به دو گزینه قبلی، برای خریدارنی مناسب است که شمال اتوبان خرازی را بیشتر از جنوب آن و شلوغی محدوده دور دریاچه چیتگر می پسندند. برج های آبشار نیز همانند لبخند و پارلمان از بهترین مصالح و درجه یک ترین امکانات استفاده کرده است. به دلیل جلوگیری از طولانی شدن مطلب تنها به ذکر نام پروژه آبشار بسنده می کنم.

برج مروارید خیام

پروژه مروارید خیام(بلوک F9) یکی دیگر از برج های شخصی ساز منطقه 22 می باشد که توسط مهندس لالوی یکی از سازندگان بنام و خوش سابقه منطقه در حال اجرا می باشد. این برج در زمینی به وسعت 7600 مترمربع در شهرک مرواریدشهر در انتهای بزرگراه همت به سمت غرب قرار داشته و در منطقه بسیار ایده آل و مدرن به لحاظ سکونت و سرمایه گذاری قرار گرفته است. مروارید خیام که از دسترسی بسیار خوبی نیز بهره می برد، شامل یک برج 25 طبقه می باشد که در هر طبقه این برج 7 واحد مسکونی با متراژ متوسط 100 متر تعریف شده است.

برج مروارید خیام

برج تریتیوم

برج های مسکونی تریتیوم که جزو لوکس ترین پروژه های منطقه بشمار می روند توسط شرکت نیکان در منطقه 22 تهران، شهرک گلستان، ضلع غربی دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) در حال اجرا می باشد. این مجموعه که در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار گرفته شامل دو برج 26 طبقه می باشد که از دسترسی ها و چشم انداز بی نظیری برخوردار می باشد. این برج ها مشتمل بر 4 طبقه منفی به عنوان پارکینگ، 1 طبقه لابی و مشاعات و 21 طبقه مسکونی بوده و 168 واحد سه خوابه با  148 متر زیر بنا را شامل می شود که به سبب امکانات بسیار در زمره برج های لوس منطقه 22 قرار دارد. از جمله امکانات این مجموعه می توان به استخر، سونا، جکوزی و سالن ورزشی، سالن چندمنظوره (تفریحی و ...)، سالن اجتماعات، سیستم اعلام و اطفاء حریق، درب ها و چهارچوب های داخلی تمام چوب اشاره کرد که برای سکونت در این برج ها ایده آل بوده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از دیگر مزایای این مجموعه می توان به طراحی و کیفیت ساخت بالای برج های تریتیوم اشاره کرد که در کنار دسترسی های مناسب و امکانات ذکر شده توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است.

برج های مسکونی تریتیوم

برج آترا

برج آترا به سبب امتیازات و برتری هایی که نسبت به دیگر برج های منطقه دارد یکی از مجلل ترین برج های منطقه 22 بشمار رفته و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد. این برج شخصی ساز در شهرک گلستان، بلوار کوهک، روبروی مجتمع تجاری اداری طوبی، خیابان سهراب سپهری قرار داشته و به همین سبب دسترسی های بسیار خوبی را می توان برای آن یادآور شد که شامل دسترسی به بزرگراه های آزادگان و همت می باشد. برج آترا که یک تک برج 17 طبقه می باشد توانسته توجه بسیاری از سرمایه گذاران و همچنین مشکل پسندان را به منظور سرمایه گذاری و یا سکونت به خود جلب کند. این برج 17 طبقه مشتمل بر 3 طبقه منفی، 1 طبقه لابی با مساحت 820 مترمربع و 13 طبقه مسکونی می باشد که در هر طبقه از برج 6 واحد مسکونی را شاهد هستیم.

برج آترا

برج کادوس

برج کادوس نیز یکی از پروژه های خاص و مطلوب منطقه 22 است که علاقمندانی که به سمت بلوار کوهک و اطراف مرکز خرید طوبی تمایل دارند را به خود جلب می کند. برج کادوس نیز از مصالح درجه یک و طراحی پلان و نقشه بدون عیب بهره برده است و قیمتی منطقی نسبت به کیفیت درجه یک و همچنین امنیت نقل و انتقال آن، تمامی مزایای آن را تکمیل می کند. به حدی که می توان کادوس را نیز به لیست برج های لوکس و مجلل منطقه 22 اضافه کرد.

برج کادوس

مسلم است که علاوه بر این برجها، برج های لوکس شخصی ساز دیگری نیز در منطقه 22 وجود دارند. همینطور مجتمع های 3 واحدی و 6 واحدی بسیار شیک و مجللی که در قطعات 300 و 500 متری شهرک گلستان ساخته می شوند را می توان به لیست اضافه کرد. با امید به اینکه تمامی خریدارانی که پا به منطقه 22 می گذارند با آگاهی کامل دست به انتخابی ایمن و مطمئن بزنند.

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (3 رای)