معرفی برج های سروناز میدان ساحل

معرفی برج های سروناز میدان ساحل

مجتمع سروناز از سری برج هایی هستند که در حدفاصل میدان ساحل و میدان دریاچه منطقه 22 واقع شده اند.

مجتمع سروناز یکی دیگر از مجتمع هایی است که مربوط به ارتش می شود و حق امتیاز آن، تعاونی مسکن دژبان ارتش می باشد.

این مجتمع مسکونی در قالب برج هایی با معماریی زیبا و به صورت پله ای ساخته شده است؛ بدین صورت که از 12 بلوکی که در این مجتمع وجود دارد، 8 بلوک آن بلند تر (بلوک های A1 و A3 و A5 و B1 و B3 و B5 و C2A و C2B)؛  و 4 بلوک آن کوتاه تر هستند ( بلوک های A2 و A4 و B2 و B4)

طبقات این برج ها در حدود 15 طبقه – 12 طبقه – 4 طبقه هستند.

تعداد واحد ها در طبقات نیز متفاوت است و از 2 واحدی تا 3واحدی و 6 واحدی متغیر می باشد. اما متاسفانه این برج ها، هنوز سند ندارند و نقل و انتقال آن ها در خود تعاونی انجام می پذیرد.

متراژ این برج ها نیز از 70 تا 90 متر ( بلوک های A1 تا  A5 و B1 تا B5)  تا 140 متر ( بلوک های  C2A و C2B ) و به صورت های دو خواب و 3 خواب هستند.

 

دسترسی های برج های سروناز:

همانطور که گفته شد، این مجتمع مسکونی، در حدافاصل میدان ساحل و میدان دریاچه واقع شده است؛ بنابراین، یکی از مهم ترین دسترسی های آن، دسترسی سریع و آسان به مجموعه تفریحی دریاچه خلیج فارس و استفاده از مزایای آن است.

هم چنین، دسترسی آسان به بزرگراه های همت، حکیم و آزادگان، عبور و مرور ساکنین این مجتمع را بسیار سهولت می بخشد.

نیاز به واحد های تجاری نیز، بی شک یکی از نیاز هایی است که برای مجتمع های مسکونی ضروری است. دسترسی سریع بهمیدان ساحل که مملو از واحد های تجاری است، این مشکل را نیز، حل نموده است.

 

امکانات برج های سروناز میدان ساحل:

این برج ها اعلاوه بر معماری خلاقانه پلکانی ای که قبلا گفته شد، دارای امکاناتی مانند لابی و لابی من 24 ساعته و سالن اجتماعات نیز هست.

2 لاین آسانسور، گرمایش مرکزی و سرمایش اسپیلت و آنتن مرکزی نیز از دیگر امکانات این برج های مسکونی هستند. علاوه بر این ها، باغچه سازی های زیبا و تدابیر روشنایی، از دیگر نقاط قوت این برج ها است.

نکته حائز احمیت در مورد این برج ها، ویو هایی است که دارند؛ از آنجایی که جلوی این برج ها، برج های دیگری نیز قرار گرفته است، به مقداری، ویو زیبای دریاچه بسته شده است ولی هنوز بسیار از واحد های جنوبی این برج ها، دارای این ویو زیبا هستند و می توانند از آن لذت ببرند.

هم چنین، واحد های شمالی دارای ویو ابدی کوه های البرز هستند که در تمام فصول، زیبایی بسیار زیادی دارند.

یکی دیگر از مزایای بسیار بسیار مهم این برج ها که آن ها را به یک گزینه خوب برای خرید ملک تبدیل می کند، قیمت های مناسب این برج ها به دلیل پایین بودن متراژ این برج ها، نسبت به دیگر برج های منطقه 22است و همین موضوع، باعث افزایش سرعت خرید و فروش این برج ها، نسبت به دیگر برج ها می شود.

 

مشخصات فنی مجتمع مسکونی سروناز:

این برج  ها از اسکلت فلزی ساخته شده اند و نمای بیرونی آن ها، از سیمان شسته شده است. تمام پنجره ها نیز، به صورت دوجداره هستند.

جهت مشاهده قیمت های به روز و هم چنین فایل های فروش، بر روی لینک ( برج های سروناز ) کلیلک نمایید.

 

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (6 رای)