معرفی برج های هانا شهرک گلستان ( تعاونی مسکن بانک توسعه صادرات)

معرفی برج های هانا شهرک گلستان ( تعاونی مسکن بانک توسعه صادرات)

برج هانا که از دو بلوک شمالی و جنوبی تشکیل شده است،  برجی است که در محدوده تقاطع بلوار کاج و اقاقیا واقع شده است.

برج هانا از مزیت بسیار بزرگی برخوردار است که مربوط به موقعیت مکانی آن و دسترسی آسانش به محیط شهری و امکانات آن می شود. یکی دیگر از نکات مثبت این برج ها نیز، آماده بودن سند تمام واحد ها، در شرایطی است که خیلی از برج ها و مجتمع های مسکونی قدیمی تر در منطقه22، هنوز سند ندارند و نقل و انتقالشان در خود تعاونی انجام می گیرد.

این برج ها در قالب دو برج 15 طبقه ساخته شده اند با یک طبقه لابی و 3 طبقه پارکینگ که در هر طبقه مسکونی، 9 واحد تعریف شده است. متراژ واحد ها نیز از 109 متر تا 145 متر و به صورت دو خواب و سه خواب می باشد.

زمین این برج ها متعلق تعاونی مسکن بانک توسعه صادرات است که، با مشارکت شخصی به نام جناب آقای امن الله لالوی، در سال 1391ساخته شد و در سال 1395 تحویل اعضا گردید.

همانطور که گفته شد، این برج دارای یک طبقه لابی است که می توان لابی آن را جزو لابی های شیک به همراه لابی من 24 ساعته به حساب آورد. سالن اجتماعات و سالن ورزشی نیز، از دیگر امکانات داخلی این ساختمان است.

این برج ها از محوطه سازی برخوردار نیستند و محوطه بین برج ها، به پارکینگ مهمان اختصاص داده شده است که البته شامل باغچه کاری و تدابیر روشنایی نیز می باشد.

نگهبانی 24 ساعته نیز از دیگر امکاناتی است که برای رفاه هرچه بیشتر ساکنین در نظر گرفته شده است.

هر دو بلوک دارای 4 لاین آسانسور هستند و سرمایش و گرمایش تمامی واحد ها به صورت چیلر مرکزی می باشد.

یکی از مهم ترین نکات در مورد این برج ها که قبلا به آن اشاره شد، موقعیت مکانی فوق العاده آن است. برج های هانا، تنها برج هایی هستند که در نزدیک ترین محل شهری درشهرک گلستان واقع در منطقه 22 تهران قرار گرفته اند و دسترسی سریع و آسان به خیابان امیرکبیر و بلوار کاج که از معابر اصلی شهرک گلستان هستند، ساکنین را از تمام احتیاجات تجاری و تفریحی، بی نیاز می کند.

هم چنین، دسترسی سریع و آسان به بزرگراه های همت، حکیم و آزادگان نیز، بر ای عبور و مرور، بسیار مناسب می باشد.

 

سازه این برج ها از اسکلت پیچ و مهره است که بهترین نوع سازه در برابر زلزله و سوانح طبیعی می باشد. نما ساختمان ها نیز، از سیمان شسته و پنجره های دو جداره است.

برای مشاهده فایل های فروش و اطلاع از قیمت های به روز، بر روی لینک( برج های مسکونی هانا ) کلیک نمایید.

 

 

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (11 رای)