معرفی برج دندانپزشکان (نیلوفر 2) بلوار کوهک

معرفی برج دندانپزشکان (نیلوفر 2) بلوار کوهک

برج دندانپزشکان که نام اصلی آن برج نیلوفر 2 است، در بلوار کوهک در نزدیکی و مجاورت پارک جنگلی چیتگر واقع شده است و از آب و هوای کم نظیری برخوردار است.

برج دندانپزشکان یکی دیگر از تک برج های نسبتا لوکسی است که درمحله کوهک ساخته شده است و با وجود نام نیلوفر 2، از آنجایی که سازنده و دارنده حق امتیاز آن تعاونی مسکن دندانپزشکان است، با نام برج دندانپزشکان، شناخته می شود که در سال 1394، تحویل اعضا گردید.

برج نیلوفر 2، دارای مزیت مهمی است که مربوط به ساکنین آن و بافت فرهنگی آن می شود و از معماری زیبایی نیز برخوردار است.

این برج در قالب برجی 18 طبقه ساخته شده است که از این 18 طبقه، 15 طبقه ان مسکونی، 2 طبقه پارکینگ و 1 طبقه مختص به لابی به همراه لابی من 24 ساعته است.

تعداد 60 واحد مسکونی در این برج ساخته شده است که 3 واحد آن در متراژ های 100 متری و 30 واحد آن درمتراژ های 160 متری و به صورت 2 و 3 خواب ساخته شده اند.

برج دندانپزشکان

لابی این تک برج زیبا، جزو لابی های شیک و لوکس محسوب می شود؛ هم چنین، سالن اجتماعات و سالن ورزشی مجهز، از دیگر امکاناتی هستند که در این برج، برای رفاه ساکنین، تعبیه شده اند.

در بیرون از برج نیز، محوطه برج، به پارکینگ مهمان اختصاص  داده شده است ولی دسترسی اسان به پارک جنگلی چیتگر و مجتمع تجاری – تفریحی طوبی، امکانات تفریحی را، به طور کامل، در اختیار ساکنین این برج قرار داده است.

هم چنین، دسترسی به بزرگراه های حکیم، آزادگان و تهران – کرج و مترو چیتگر، عبور و مرور و سفرهای درون شهری و برون شهری را آسان می نماید.

 

در مورد مزیت های این برج، دارا بودن بالکن برای واحد ها و داشتن ویو محله زیبای کوهک، نکته ای است که دانستنش خالی از لطف نیست.

برج نیلوفر2، دارای سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی و سیستم اعلام حریق است، هم چنین، 2 لاین آسانسور باربر و نفر بر نیز، در این برج تعریف شده است.

اسکلت برج  تعاونی دندانپزشکان از اسکلت پیچ و مهره است که بهترین نوع سازه در برابر سوانحی همچون زلزله است و نمای آن سیمان شسته به همراه پنجره های دوجداره می باشد.

نقل و انتقال واحد های برج نیلوفر 2، در تعاونی مسکن دندانپزشکان، انجام می شود.

برج دندانپزشکان

جهت مشاهده قیمت های به روز و فایل های فروش، بر روی لینک ( مجتمع نیلوفر2 تعاونی مسکن دندانپزشکان ) کلیک نمایید.

 

 

 

 

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (4 رای)