معرفی برج نسترن بلوار کوهک

معرفی برج نسترن بلوار کوهک

برج نسترن بلوار کوهک، از برج های تازه ساخت منطقه 22 است که شروع ساخت آن از سال 1395 بود و در سال 1397 تحویل اعضا شد.

برج نسترن متعلق به تعاونی کمیته امداد امام خمینی (ره) و شرکت نیرو بود ولی توسط این تعاونی ها ساخته نشد و به سازنده شخصی ( شرکت چکاد سازه) واگذار شد و هم اکنون، سند تمامی واحد ها در خود تعاونی، نقل و انتقال می شود.

این برج در قالب برج مسکونی ای 22 طبقه ساخته شده است که دارای 3 طبقه منفی و 1 طبقه لابی به همراه لابی من 24 ساعته می باشد. 18 طبقه آن مسکونی است که در هر طبقه 11 واحد مسکونی و در طبقه آخر، 7 واحد مسکونی تعریف شده است. متراژ این  واحد ها از 100 متر به بالا هستند و به صورت 2 خواب و 3 خواب ساخته شده اند.

واحد های شمالی این برج دارای ویو زیبای کوه های البرز و واحد های جنوبی، دارای ویو جنگل چیتگر هستند.

در لابی این برج، امکاناتی همچون سالن اجتماعات و سالن ورزشی نیز وجود دارد که به زودی آماده بهره برداری خواهد شد. هم چنین، سیستم اعلام حریق، 4 لاین آسانسور به صورت های باربر و نفر بر، تعبیه شده است؛ و سرمایش و گر مایش برج نیز، به صورت چیلر مرکزی است.

از آنجایی که این برج دارای 3 طبقه پارکینگ می باشد؛  نگهبانی نیز وجود دارد.

لازم به ذکر است که بر روی بام برج مسکونی نسترن، هلی پد نیز برای مواقع اضطراری قرار داده شده است.

همانطور که گفته شد، این برج مسکونی، در محله کوهک واقع شده است و دسترسی آسان و سریع را به مجتمع تجاری طوبیکه، می تواند ساکنین را از لحاظ نیاز های تجاری تامین کند، به ارمغان آورده است. هم چنین، دسترسی به پارک جنگلی چیتگر و مجتمع آبی سرپوشیده او پارک، نیاز های تفریحی ساکنین را، تامین خواهد کرد.

علاوه بر دسترسی های تجاری و تفریحی، دسترسی به مترو چیتگر و بزرگراه هایی همچون حکیم، آزادگان و تهران – کرج، عبور و مرور را برای ساکنین برج نسترن سهولت می بخشد.

سازه این برج مسکونی، از اسکلت فولادی ساخته شده است و نمای آن از سیمان شسته می باشد.  واحد های این برج به صورت خام تحویل اعضا خواهد شد .

 

جهت مشاهده فایل های فروش و قیمت های به روز، بر روی لینک( برج نسترن ) کلیک نمایید.

 

 

 

 

 

 

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 بدون امتیاز