معرفی برج مسکونی مدیران شهرداری منطقه 22

معرفی برج مسکونی مدیران شهرداری منطقه 22

برج مدیران شهرداری واقع در منطقه22 که یکی از برج های شیک و زیبای این محدوده به حساب می آید.

برج مدیران شهرداری متعلق به تعاونی شهرداری منطقه 22می باشد و با بهره گیری از مدرنترین تکنیک ها، توسط این تعاونی، ساخته شده است.

برج مدیران شهرداری

از این برج میتوان به عنوان یکی از پرطرفدارترین برج های مسکونی منطقه 22، یاد کرد که به دلیل موقعیت مکانی که در آن قرار دارد، شرایط ایده آلی، برای سکونت را، به وجود آورده است.

این برج در بلوار کوهک شهرک گلستان، واقع شده است که برای کسانی که این منطقه را بشناسند، نیازی به توضیح مزایا و آب و هوای بی نظیر این محدوده، وجود ندارد.

 

این برج در قالب یک برج 19 طبقه طراحی شده است که در هر طبقه 8 واحد، تعریف شده است و یکی از خصوصیاتی که بی شک باید به آن توجه کرد، این موضوع است که هیچکدام از واحد ها با یکدیگر دیوار مشترک ندارند و درب هیچ یک از واحد ها، به روی واحد دیگری باز نمی شود و آسایش بیشتری را برای ساکنین، به دنبال خواهد داشت.

واحد های شمالی این برج دارای ویو کوه های البرز و واحد های جنوبی، دارای ویو ابدی جنگل چیتگر هستند.

برج مدیران شهرداری

متراژ های این برج، در قالب واحد های 110 و 160 متری با تعداد خواب های 2 و 3 خواب ساخته شده است. همچنین، لازم به ذکر است که طبقات 17 و 19 این برج، دارای روف گاردن اختصاصی هستند که، دید 360 درجه به کوهستان، دارند.

 

دسترسی های برج مدیران محله کوهک:

همانطور که گفته شد، موقعیت مکانی خوب این برج، یکی از خصوصیات بزرگ و مهم این برج است؛ همین موضوع، دسترسی ها زیاد و مهمی را با خود همراه دارد.

دستری آسان به بزرگراه هایی همچون بزرگراه همت (خرازی)، بزرگراه حکیم، بزرگراه آزادگان و بزرگراه تهران – کرج، از دسترسی های مهم و تاثیرگزار این برج مسکونی است که عبور و مرور را برای ساکنین، سهولت می بخشد.

برج مدیران شهرداری

اعلاوه بر دسترسی به مسیر های ارتباطی، این برج مسکونی، دسترسی های درون محله ای بسیاری از جمله، دسترسی سریع به مجتمع بزرگ تجاری طوبی، پارک جنگلی چیتگر و فاصله چند قدمی با مجتمع تفریحی آبی بزرگ او پارک؛ دارد که ساکنین این برج را از لحاظ نیاز های تفریحی، تجاری و اداری، تامین می کند.

 

مزایا و امکانات برج مسکونی مدیران شهرداری:

صحبت در مورد مزیت های این برج، باز هم مستلزم توجه به موقعیت مکانی آن است که بی شک آب و هوای این محدوده، یکی از مزیت های بزرگ برای یک برج مسکونی محسوب می شود.

محوطه سازی و فضای سبزی که برای این برج طراحی شده است، یکی از بزرگرترین و زیباترین امکانات این برج است که می توان گفت کم نظیر و حتی بی نظیر در منطقه است.

برج مدیران شهرداری

امکاناتی همچون آب نمایی بسیار زیبا، وسایل مخصوص ورزش، روف گاردن با منظره جنگل چیتگر و نگهبانی، تنها، مزیت های محوطه برج مدیران شهرداریاست.

امکاناتی همچون سالن اجتماعات، سالن پذیرایی، سالن ورزشی مخصوص ساکنین، 4 لاین آسانسور و لابی بسیار شیک و زیبا که داری لابی من 24 ساعته است؛ از امکانات و مزایایی است که در داخل این برج ها، برای ساکنین انجام شده است.

آنتن مرکزی و سیستم سرمایش و گرمایش چیلر مرکزی نیز، از امکاناتی است که ذکر آن ها، خالی از لطف نیستند.

 

اگرچه محدوده بیرونی این برج، در حال حاضر به صورت خاکی و ساخته نشده است ولی در آینده ای نزدیک، معبری احداث خواهد شد که مسیر مستقیم بلوار کوهک به پارک جنگلی چیتگر خواهد بود.

برج مدیران شهرداری

اسکلت این ساختمان از پیچ و مهره است که مقاوم ترین اسکلت بندی در برابر زلزله شناخته شده است. هم چنین، نمای این برج زیبا از سیمان شسته شده می باشد.

 

جهت مشاهده قیمت های به روز و همچنین فایل های فروش این برج مسکونی، بر روی لینک ( برج مسکونی مدیران شهرداری ) کلیک نمایید.

 

 

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 بدون امتیاز