معرفی برج زمرد دریاچه

معرفی برج زمرد دریاچه

برج زمرد که از برج های نوساز غرب دریاچه چیتگر است  در سال 1396 تحویل اعضا شده است.

برج زمرد متعلق به تعاونی مسکن وزارت دارایی است و نقل و انتقال واحد ها در خود تعاونی انجام می گیرد. این برج از برج ها لوکس و پر امکاناتی است که دارای لابی بسیار شیک  و مجللی به همراه لابی من 24 ساعته می باشد. این برج در زمره برج های لوکس منطقه 22 است.

برج وزارت دارایی، در قالب برجی 12 طبقه ساخته شده است که در هر طبقه آن، 4 واحد مسکونی وجود دارد و جمعا، 48 واحد مسکونی، برای این برج تعریف شده است. لازم به ذکر است که همه واحد ها دارای بالکن و نورگیری بسیار خوب هستند.

برج زمرد

متراژ واحد های این برج نیز، 125 متر و 130 متر به صورت های دو و سه خواب می باشد.

امکانات برج تعاونی مسکن وزارت دارایی:

برای تمامی  واحد های این برج، پارکینگ و انباری مجزا و مستقل وجود دارد. تمام واحد ها به صورت آماده تحویل داده شده اند و علاوه بر گچ بری و نقاشی کامل، دارای کابینت و خط تلفن نیز می باشند. کف سالن تمامی واحدها از سرامیک است و در تمامی واحد ها، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی وجود دارد. این برج دارای نورپرداری بسیاز زیبا و جذابی می باشد.

برج زمرد

در برج زمرد، 2 لاین آسانسور نفربر و باربر طراحی شده است و همانطور که گفته شد، از لابی بسیار شیک و مجللی برخوردارر است.

هم چنین، این برج از امکاناتی همچون سالن اجتماعات و امکانات تفریحی بسیاری برخوردار است تا رفاه هرچه تمام تر را برا ی ساکنین به ارمغان بیاورد.

 

این برج در غرب دریاچه و در نزدیکی این مجموعه تفریحی واقع شده است و دسترسی سریع و آسانی را به دریاچه، به همراه دارد. هم چنین دسترسی به بزرگراه های همت (خرازی) و حکیم (همدانی)، رفت  و آمد را سهولت می بخشد.

 

مشخصات فنی برج زمرد:

سازه این برج از اسکلت فلزی است و نمای آن را سیمان پلاستر تشکیل داده است.

برج زمرد

سرمایش و گرمایش در این برج، به صورت چیلر مرکزی است. آیفون تصویری در تمام واحد ها نصب شده است و درب پارکینگ ها نیز، به صورت ریموت دار می باشد. هم چنین، سیستم اعلام حریق نیز، در ساخت این برج مسکونی، به کار برده شده است. به طور کلی می توان گفت که این برج، از متریال بسیار عالی برخوردار است.

جهت مشاهده فایل های فروش  و قیمت های به روز، بر روی لینک (برج زمرد ) کلیک نمایید.

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 بدون امتیاز