معرفی برج حکیم نظامی کوهک

معرفی برج حکیم نظامی کوهک

برج حکیم نظامی از برج های نوسازی است که در بلوار کوهک واقع شده است و می توان گفت که از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است.

برج حکیم نظامی توسط تعاونی مسکن صدا و سیما ساخته شده است و تنها 4 ماه است که تحویل اعضا شده است. این برج در قالب برجی با 21 طبقه مسکونی، 3 طبقه منفی برای پارکینگ و یک طبقه لابی ساخته شده است که تعداد واحد ها در طبقات متفاوت می باشد، بدین صورت که از طبقه 1 تا 17 در هر طبقه 6 واحد( 3 واحد شرقی و 3 واحد غربی) و از طبقه 18 تا 21 در هر طبقه 2  واحد مسکونی تعریف شده است.

برج تعاونی مسکن صدا و سیما

متراژ واحد های این برج نیز با افزایش طبقات متفاوت می باشد. بدین صورت که در طبقات 1 تا 17 واحد های 120 متری  (2 خواب)، واحد های 130 متری و 140 متری ( 3 خواب) ساخته شده است و از طبقات 18 الی 21،واحد های 160 متری 3 خواب ساخته شده است.

این برج دارای امکاناتی همچون پد هلی کوپتر در بام این برج و سالن اجتماعات زیر هلی پد است. هم چنین لابی و لابی من 24 ساعته نیز برای این برج در نظر گرفته شده است و نکته جالب در مورد این لابی، ارتفاع 6 متری آن است.

برج حکیم نظامی

همانطور که گفته شد، واحد های این برج به صورت شرقی و غربی ساخته شده است و نکته ای که باید دانست، موضوع آسانسور هااست که 2 لاین آسانسور برای واحد های غربی و 2 لاین آسانسور برای واحد های شرقی وجود دارد. هم چنین، واحد های غربی و شرقی دارای پله فرار جداگانه برای مواقع اضطراری هستند.

همانطور که گفته شد، این برج دارای موقعیت مکانی خوبی است که دسترسی بهمجتمع تجاری طوبی را برای نیاز های تجاری فراهم می سازد، هم چنین، دسترسی به بلوار کاج شهرک گلستان و دسترسی آسان به بزرگراه های حکیم، همت، آزادگان و ایستکاه مترو چیتگر، رفت و آمد را سهولت می بخشد.

از نظرامکانات تفریحی، این موقعیت مکانی، دسترسی به پارک جنگلی چیتگر و مجموعه تفریحی آبی او پارک را فراهم ساخته است.

مشخصات فنی برج تعاونی ساز حکیم نظامی:

سازه این برج از اسکلت بتنی است و نمای آن را سنگ و سیمان شسته شده است. تمام مشاعات نیز از سنگ تشکیل شده است. سرمایش به صورت کولر و گرمایش به صورت پکیج تعبیه شده است.

واحد ها به صورت خام تحویل اعضا خواهد شد و لازم به ذکر است که در قرار داد این برج، امکاناتی همچون رادیاتور، خط تلفن، خط اینترنت، آنتن مرکزی و ماهواره مرکزی نیز، ذکر شده است.

برج مسکونی حکیم نظامی

سیستم اعلام و اطفا حریق نیز در ساخت این برج انجام شده است و تمام درب ها به صورت ضد سرقت هستند.

 

برای مشاهده فایل های فروش و قیمت های به روز، بر روی لینک( برج حکیم نظامی ) کلیک نمایید.

 

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (3 رای)