بازارچه تخصصی طلا و جواهر دریاچه چیتگر

بازارچه تخصصی طلا و جواهر دریاچه چیتگر

بازارچه تخصصی طلا و جواهر دریاچه چیتگر


  •  پروژه شهر طلا دریاچه چیتگر

  • فروش امتیاز شهر طلا

  • پروژه شهر طلا شرکت رهروان همت گستر

  • خریدار شهر طلای چیتگر

  • انبوه سازی چیتگر

  • شهر طلا علی پروین

  • ۶متری شهر طلای چیتگر در دیوار

  • سازنده دریاچه چیتگر

 

 

 
املاک مسکن صدف 22   :    پروژه بازارچه تخصصی طلا یک پروژه تجاری – مسکونی خوب در منطقه ۲۲ میباشد که  دارای دسترسی های خوبی در این منطقه  است .

که میتوان به دسترسی به دریاچه چیتگر ( دریاچه شهدای خلیج فارس ) و مجتمع تجاری تفریحی باملند

دسترسی به بزراگراهها و شاهراهای اصلی تهران مثل اتوبان شهید همت و خرازی – حکیم و همدانی

و همچنین مالهای قدرتمندی همانند ایران مال – تهران مال – رز مال – پروژه اداری تجاری آرتمیس و بازار موبایل اشاره کرد.


 از ویژگی های بارز پروژه  :


لوکس ­ترین پروژه تجاری منطقه، کاملاً مشرف با ویو مستقیم و بی واسطه به دریاچه و پارک چیتگر، مجاور پارکینگ طبقاتی، فضای سبز و مجموعه­ های آرتمیس، پاسارگاد، تات­مال، بازار تخصصی طلا و جواهر منطقه 22، مجموعه هزار و یک شهر (بزرگترین پروژه گردشگری خاورمیانه)، با دسترسی عالی به بزرگراه­ های همت، حکیم، اتوبان کرج، شهرک گلستان (راه ­آهن) و ایستگاه مترو.

 

 

مطابق با روال مطالب قبلی، این مطلب نیز به بررسی نقاط ضعف و قوت یکی دیگر از پروژه های پیشفروش منطقه 22 اختصاص می یابد. تعاونی عمران گستر همتیکی از تعاونی های موجود در منطقه است که در همین منطقه 22 به صورت همزمان 3 پروژه را در دست ساخت دارد که به صورت اختصار به هر کدام از این پروژه ها می پردازیم.

پروژه بازارچه تخصصی طلا و جواهر

پروژه مسکونی تجاری دریاچه ؛ این پروژه 2000 متری در زمین پلاک ثبتی 9494/1863 با فاصله ای حدود 300 متر نسبت به دریاچه و در ضلع شمالی شروع به ساخت کرده است که هم اکنون پس از حدود یک سال و نیم از شروع پروژه بخشی از گودبرداری را انجام داده و با روند بسیار آهسته ای ادامه کار در جریان است. این پروژه که قرار است تجاری مسکونی باشد و اینطور که تعاونی تبلیغ می کند و وعده داده است بناست در طبقات تجاری پروژه بازارچه تخصصی طلا و جواهر افتتاح شود که البته این موضوع به خودی خود امتیاز خوبی برای این پروژه محسوب می شود به شرطی که سرعت کار را افزایش داده و پیشرفتی ملموس و قابل اندازه گیری را به کارشناسان و مشاوران ملک و مسکن منطقه و خریداران بالقوه نشان دهند. اصولا پروژه هایی که تا مرحله 50 درصد اسکلت پیشرفت بدون وقفه ای داشته باشند را می توان جزو پروژه های خوبی به حساب آورد که در لیست پیشنهادی به مشتریان قرار بگیرند و صدالبته که این پروژه هنوز در آن لیست جای نمی گیرد، هر چند که بخواهد روی بازارچه تخصصی طلا و جواهر بودنش مانور بدهد، تا پیشرفت قابل توجهی از خود نشان ندهد نمی تواند اعتماد سرمایه گذاران را جلب کند. البته این تعاونی غیر از پروژه دریاچه و بازارچه تخصصی طلا و جواهر دو پروژه دیگر را در سطح منطقه 22 در دست اجرا دارد که در ادامه به آنها نیز خواهیم پرداخت. پروژه موج ؛ پروژه موج همانطور که از نامش پیداست در نزدیکی میدان موج و ساحل شرقی دریاچه واقع شده است و از لحاظ پیشرفت فیزیکی حرفی برای گفتن ندارد و واقعا نمی توان درباره این پروژه و تعاونی سازنده اش اظهارنظر خوب یا بدی کرد جز اینکه این پروژه از لحاظ موقعیت مکانی و محل قرارگیری زمین نمره بسیار بالایی می گیرد و محل پروژه با دسترسی های بسیار ایده آلش در آینده آسایش فراوانی را نصیب ساکنانش خواهد نمود و البته این پروژه یک نمره منفی نیز می گیرد و آن طولانی شدن زمان توقف و عدم پیشرفتش می باشد که باید منتظر ماند و دید که تعاونی مسکن سازنده پروژه موج چه راهکاری را برای برون رفت از این سکون خواهد اندیشید. شایان ذکر است که تعاونی عمران گستر همت یک پروژه دیگر نیز در گرمدره در دست ساخت دارد به نام پروژه گرمدره و پروژه ای نیز به نام چشمه در نزدیکی اتوبان آزادگان جنوب به شمال، خیابان چشمه غربی که بدلیل دوری این دو پروژه از محدوده دریاچه و اینکه آن دو پروژه نیز پیشرفت قابل اندازه گیری و چشم گیری در این مرحله ندارند از توضیح و تشریح آنها صرفنظر می کنم. در پایان ذکر یک نکته بسیار ضروری است و آن اینکه بسیاری از مشتریان و خریداران این تعاونی را به دلیل تشابه اسمی با تعاونی مسکن توسعه ابنیه همت اشتباه گرفته و پروژه هایی که تعاونی ابنیه همت و اتحادیه نمونه رسا ساخته اند- مثل برج های 14 معصوم و آرتمیس و شهرک نمونه سپاه- را به تعاونی عمران گستر همت نسبت میدهند که مسلما این چیزی نیست که مسئولین تعاونی عمران گستر همت نیز خواهان آن باشند بنابراین در اینجا لازم دیدم که تاکید کنم که تعاونی مسکن عمران گستر همت متولی تنها پروژه های دریاچه، موج، چشمه و گرمدره در منطقه 22 بوده و اوضاع و احوال این چهار پروژه نیز روشن است و مابقی پروژه ها مربوط به دیگر تعاونی های سازنده مثل توسعه ابنیه همت و همچنین اتحادیه تعاونی های نمونه رسا و ... می باشد. نگارنده ؛ بزرگمهر کیانی  

سرمایه گذاری در منطقه 22

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (6 رای)