برج های ایزدیار فاز 3 میدان موج دریاچه چیتگر

برج های ایزدیار فاز 3 میدان موج دریاچه چیتگر

برج های ایزدیار فاز 3 میدان موج دریاچه چیتگر


  • برج های مشرف به دریاچه چیتگر

  • میدان موج کجاست

  • برج امام حسن چیتگر

  • برج ایزدیار چیتگر

  • فروش اپارتمان در برج های ایزدیار

  • خرید آپارتمان برج ایزدیار l2

  • قیمت آپارتمان در برج ایزدیار منطقه 22

  • اجاره آپارتمان در برج ایزدیار

  •  

 

املاک مسکن صدف 22 :     از نظر موقعیت جغرافیایی یکی از بهترین موقعیت های منطقه 22 ، شرق دریاچه است. به دلیل دسترسی های عالی به اتوبان های بزرگ تهران مانند همت (در شمال پروژه) حکیم در جنوب پروژه، آزادگان در شرق و نزدیک به بلوار امیرکبیر با پاساژها و امکانات رفاهی بسیار مناسب زندگی از نظر رفاهی و تفریحی و آموزشی. همچنین پروژه در نزدیکی مجموعه باملند است که در یکی از قطب های گردشگری غرب تهران است.

 پروژه یا برج های ایزدیار فاز 3 یکی از لوکس ترین برج های منطقه۲۲ میباشد که با موقعیت مکانی عالی که این برج دارد این برج را به یکی از خاص ترین های منطقه۲۲ تبدیل کرده
که مجتمع مسکونی ایزدیار دارای ۳ بلوک به نام های L1 . L2 . L3 میباشد.

 

 

برج های سه گانه ایزدیار فاز 3

شاید خیلی زودتر از اینها باید به برج های سه گانه ایزدیار فاز 3 می پرداختیم اما به قدری این پروژه از نظر موقعیت مکانی و کیفیت ساخت، ثابت شده و در معرض دید است که شاید نیاز معرفی آن نباشد. از طرفی پروژه ای را که نتوان فروخت، معرفی اش چندان لطفی ندارد. نه اینکه قابل خرید و فروش نباشد، بلکه به قدری اعضای این تعاونی از پروژه و روند پیشرفت آن راضی بوده اند که هیچکدام امتیاز خود را برای فروش نسپرده اند و طی این چند سال اگر موارد معدودی هم امتیاز فاز 3 ایزدیار معامله شده است، فروشندگانی بوده اند که شاید از پس پرداخت اقساط پروژه برنمی آمدند و امتیاز واحد خود را به قیمت های بسیار مناسب فروخته اند.

شاید این پروژه در منطقه 22 تنها موردی است که میزان امتیاز آن با میزان مبلغ واریزی یکسان بود. به این معنی که امتیازی که 150 میلیون واریزی داشت، 150 میلیون هم امتیازش به فروش می رسید.

تعاونی ایزدیار با ساخت فازهای 1 و 2 پروژه خود، تجربه ی موفقیت آمیزی را کسب کرد و نامی بسیار نیکو و پرآوازه از خود در منطقه برجای گذاشت و فاز 3 را در قالب 3 برج 25 طبقه، در مجموع 252 واحد مسکونی سه خوابه با متراژ میانگین 150 متر آغاز نمود. با پیشرفتی معتدل و طبق برنامه زمانبندی و از همه مهمتر کیفیتی که از یک تعاونی سازنده بعید است و با روندی که تعاونی های سازنده در منطقه از خود نشان داده اند، کسی از یک تعاونی انتظار چنین کیفیت و حسن سلیقه ای را ندارد، کار را به جلو بردند.

فازهای 1 و 2 ایزدیار

طبق اعلام تعاونی تمامی واحدها با بهترین تجهیزات برند و درجه یک بعلاوه کابینت و کمد دیواری در چند طرح و امکان انتخاب طرح دلخواه توسط صاحب واحد، همینطور نقاشی و کاغذ دیواری تحویل می شود. از دیگر امکانات و مزایای پروژه فضای بین سه برج است که به سالن ورزشی و استخر و سونا و جکوزی اختصاص داده شده است. در قسمت بام هر برج نیز زیر هلی پد، قسمتی را به عنوان کافی شاپ و سالن مطالعه اختصاص داده اند و کل فضای بام نیز به روف گاردن یا باغ بام اختصاص دارد.

در کل پروژه ایزدیار فاز 3 یکی از دست نیافتنی ترین پروژه های این روزهای منطقه 22 بدل شده است. طبق اعلام تعاونی حدود 150 نفر متقاضی خرید از این پروژه نام نویسی کرده اند و به نوعی خرید از ایزدیار را رزرو کرده اند. هر چه کار جلوتر می رود، پروژه بیشتر به چشم می آید و پرآوازه تر می شود. کاملا واضح است پشت این همه هماهنگی و کیفیت و توازن و سلیقه، مطمئنا قدرت اراده و مدیریتی قدرتمند قرار داشته است که در قالب یک تعاونی معمولی توانسته است مجموعه ای را ایجاد کند که بدون شک با یکی دو برج شخصی ساز و با کیفیت منطقه، اگر نگوییم بالاتر ، اما برابری می کند و این کیفیت توانسته است اعتماد تمامی اعضا و مشتریان را جلب کند و بی تردید تمام این اعضا به محض اینکه این تعاونی پروژه بعدی را شروع کرده و نامنویسی را آغاز کند، تمامی آنها در آن پروژه نیز ثبت نام کرده و با اشتیاق کامل مبالغ خواسته شده را واریز می نمایند. چرا که این تعاونی به آنها ثابت کرده است با پولهایشان محصولی را بعمل می آورد که هم از نظر کیفیت حرف اول را می زند و اگر قصد سکونت داشته باشند در یک واحد ایده آل زندگی می کنند و اگر قصد سرمایه گذاری داشته باشند نیز این تعاونی پولهایشان را به بهترین نحو برایشان سرمایه گذاری نموده و به نتیجه رسانده است.

کاش تعاونی مسکن ایزدیار الگویی باشد برای بقیه تعاونی های منطقه، باشد که تمامی تعاونی های سازنده به گونه ای عمل کنند که هیچکدام از اعضای پروژه قصد فروش نداشته باشند و در عوض صف طولانی متقاضیان برای خرید جلوی پروژه  ایجاد شود. 

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (5 رای)