مظنه پیشنهادی آپارتمان با قیمت کمتر از 200 میلیون

مظنه پیشنهادی آپارتمان با قیمت کمتر از 200 میلیون

در مطلب زیر لیست جدیدترین قیمت پیشنهادی آپارتمان با قیمت کمتر از 200 میلیون را مشاهده میکنید

بعد از افزایش وام خرید مسکن 45 میلیونی به 60 میلیون تومان ، برخی از فعالان بازار مسکن معتقدند افزایش سقف وام خرید از محل اوراق مسکن می‌تواند بر افزایش معاملات این بازار اثر گذار باشد.

برخی دیگر از دلالان مسکن در مناطق شمالی پایتخت هم افزایش وام را در معاملات این مناطق بی‌تاثیر می‌دانند.  صالحی یکی از فعالان بازار مسکن در جنوب پایتخت معتقد است: این وام بیشترین تاثیر را بر خانه‌هایی با متراژ کوچک که قیمت کلی آنها تا 150 میلیون تومان است خواهد گذاشت. او ادامه داد: معمولا قسط این وام‌ها بالای یک میلیون تومان است و کسانی که قصد خرید خانه‌های کوچک در مناطق جنوبی شهر را دارند، توان پرداخت چنین قسطی را ندارند. به نظر می‌رسد اگر در نرخ سود تجدید نظر شود و این وام با نرخ سود 12 تا 14 درصد باشد استقبال از این وام بیشتر خواهد بود. به گفته صالحی بازار مسکن با افزایش وام با رشد تقاضا مواجه می‌شود اما افزایش تقاضا تاثیری بر قیمت مسکن نخواهد گذاشت. یک مشاور املاک در منطقه هفت‌تیر هم معتقد است که هنوز نمی‌توان در خصوص تاثیر افزایش وام خرید دربازار مسکن اظهارنظر کرد و تعطیلات پیش‌رو و قرار گرفتن در ماه محرم و صفر سبب می‌شود تاثیر این وام بر بازار مسکن با تاخیر احساس شود. این دلال بازار مسکن معتقد است افزایش وام به ثبات بیشتر قیمت‌ها کمک می‌کند و ممکن است درصد اندکی هم سبب رشد قیمت‌ها شود که تغییرات قیمت بر افزایش خریدار تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

به گزارش دنیای اقتصاد ، افزیش وام مسکن در مناطق میانی شهر تهران هم تاثیرگذار است. یک فعال بازار مسکن در منطقه یوسف‌آباد معتقد است، افزایش وام بر رونق بازار این محله هم تاثیرگذار است و ممکن است باعث رشد خرید و فروش خانه‌هایی با قدمت کمتر شود. او معتقد است در این منطقه که برای خرید نیاز به نقدینگی بالای 500 میلیون تومان است بیشتر خریدارانی از وام مسکن استفاده می‌کنند که به قصد سرمایه‌گذاری خانه خریده‌اند و با استفاده از وام می‌توانند آپارتمان بزرگ‌تری خریداری کنند. اما مشاوران املاک در مناطق شمالی پایتخت معتقدند این وام تاثیری بر بازار این منطقه نخواهد گذاشت. یک فعال بازار مسکن در منطقه پاسداران گفت: حداقل ارزش معاملات این منطقه 800 میلیون تومان است و وام 70 میلیونی 10 درصد ارزش املاک این منطقه را هم پوشش نمی‌دهد بنابراین نمی‌تواند محرک خوبی برای بازار مسکن در شمال شهر تهران باشد.

آپارتمان با قیمت کمتر از 200 میلیون

املاک تهران

 

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 بدون امتیاز