مسکن مهر پردیس گرانتر است یا پرند ؟

مسکن مهر پردیس گرانتر است یا پرند ؟

مسکن مهر پردیس گرانتر است یا پرند ؟



قیمت مسکن مهر در واحدهای 107 متری شهر پردیس به قیمت 750 میلیون تومان و واحدهای 106 متری آن به قیمت 960 میلیون تومان به فروش می‌رسند؛ در حالی که یک واحد 85 متری مسکن مهر در پرند، 355 میلیون تومان است.
به گزارش املاک صدف   به نقل از تجارت نیوز، مشاهدات نشان می‌دهد میانگین قیمت واحدهای مسکن مهر در شهر پردیس نه تنها از پرند بلکه از رودهن و گیلاوند نیز بیشتر است. به طوری که واحد ۱۰۷ متری مسکن مهر در شهر پردیس ۷۵۰ میلیون تومان معامله می‌شود و واحدهای ۱۰۶ متری آن نیز امروز به قیمت ۹۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسند.
گفتنی است در برخی موارد، واحدهای مسکن مهر پردیس بیش از یک میلیارد تومان قیمت دارند؛ آپارتمان‌های ۱۰۰ متری فاز ۱۱ پردیس این روزها یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است!

اما در میان مسکن های مهر پرند، واحدهای ارزان‌تری نیز یافت می‌شود؛ واحد ۸۵ متری مسکن مهر پرند با ۳۵۵ میلیون تومان قیمت عرضه شده و یک واحد دیگر با متراژ ۹۰ متری مسکن مهر در این منطقه ۴۳۰ میلیون تومان قیمت دارد.

گیلاوند و رودهن نیز به نسبت پردیس، ارزان هستند. برای مثال، یک واحد ۱۰۵ متری مسکن مهر در گیلاوند این روزها به قیمت ۳۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

 

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (1 رای)