فروش ویلا در مازندران به شکل قسطی

فروش ویلا در مازندران به شکل قسطی

ماجرای خرید ویلا در مازندران به صورت قسطی را در مطلب زیر بخوانید

20151008102419cb-ویلا-بابلسر

میزان نرخ  آپارتمان‌ها و ویلاهای قسطی در نمک‌آبرود، رامسر و بابلسر از 178.5 میلیون تا یک میلیارد و 700 میلیون تومان در حال تغییر میباشد.

 به تازگی آگهی‌هایی با عنوان جشنواره فروش ویژه واحدهای آپارتمانی و ویلایی در نمک‌آبرود، رامسر و بابلسر  وجود دارد، که در این آگهی اعلام شده، مبلغ 70 درصد از ویلا یا آپارتمان خریداری شده به صورت اقساط بدون بهره است.

نمک‌آبرود نمک‌آبرود شهرکی گردشگری و ویلایی در استان مازندران ایران است و برخی علاقه‌مند به خریدن ویلا یا آپارتمانی در این منطقه زیبا هستند.

یکی از مسوولان فروش آپارتمان‌ و ویلاهای اقساطی گفت: در منطقه نمک‌آبرود تنها واحدهای آپارتمانی وجود دارد که متراژ آنها از 90 تا 215 متر مربع است و قیمت هر متر مربع از آنها از 3.7 تا 5 میلیون تومان متغییر است.

او افزود: خریداران باید میزان 30 درصد از کل مبلغ را به صورت نقد و 70 درصد از آن را به صورت اقساط 24ماهه و بدون بهره بپردازند.

بر این اساس ارزان‌ترین واحد در این منطقه با متراژ 90 متر و قیمت هر متر مربع 3.7 میلیون تومان با قیمت کل 333 میلیون تومان و گران‌ترین با متراژ 215 متر و قیمت هر متر مربع پنج میلیون تومان با قیمت کل یک میلیارد و 75 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بنابراین کسی که قصد خرین این آپارتمان‌ها را داشته باشد باید چیزی میان 100 تا 323 میلیون تومان پول نقد در دست داشته باشد.

رامسر رامسر از شهرهای استان مازندران در شمال ایران است.رامسر از سمت شرق به تنکابن از غرب به جلگه رودسر اولین شهرستان شرق گیلان، از جنوب به کوه‌های البرز و از سمت شمال به دریای خزر محدود است. آب و هوای رامسر در تابستان گرم و مرطوب و در زمستان سرد است. نزدیکی جنگل و دریا در این شهر زیبایی ویژه‌ای به این شهر داده ‌است و این امر موجب گیرایی گردشگران در تمامی فصل‌ها و روزهای تعطیل می‌شود.

مسوول فروش اقساطی آپارتمان‌های رامسر گفت: فروش اقساطی آپارتمان و ویلا در شهر رامسر تنها برای آپارتمان‌های 12 طبقه است، که تنها واحدهای 85متری و 115متری موجود است.

او در ادامه بیان کرد: قیمت هر متر مربع از این آپارتمان‌ها از 2.1 میلیون تومان شروع می‌شود که این قیمت مربوط به واحد همکف است و هر یک طبقه مبلغ 100 هزار تومان به آن اضافه می‌شود.

بر این اساس قیمت هر متر مربع در طبقه 12 این ساختمان 3.3 میلیون تومان است.

بنابراین ارزان‌ترین واحد، مربوط به واحد 85متری در طبقه همکف و گران‌ترین مربوط به 115متری در طبقه 12 است که به ترتیب با قیمت کل 178.5 و 379.5 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

پس کسی که قصد خریدن این آپارتمان‌ها را داشته باشد باید از حدود 54 تا 114 میلیون تومان پول نقد در دست داشته باشد.

بابلسر بابلسر یکی از شهرهای استان مازندران، در شمال ایران است که بین دریای مازندران و رشته کوه البرز قرار دارد. همچنین این شهر مرکز شهرستان بابلسر است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اقتصاد، یکی از مسوولان این فروش‌های اقساطی در بابلسر گفت: فروش‌های اقساطی ما به ویلاهای موجود در خزرشهر جنوبی که با متراژهای 900 و 950متری که دارای بنای دوبلکس 400 و 450متری هستند مربوط می‌شود که قیمت آنها با توجه به متراژ و موقعیت مکانیشان در شهرک خزرشهر، از یک میلیارد و 500 میلیون تومان تا یک میلیارد و 700 میلیون تومان متغییر است.

او در ادامه گفت: فروش ما به این صورت است که میزان 40 درصد از کل مبلغ را در هنگام قرارداد و 60 درصد باقی‌مانده را به صورت اقساط 24ماهه و بدون بهره دریافت می‌کنیم.بنابراین کسی که قصد خریدن این ویلاها را داشته باشد باید از 600 تا 680 میلیون تومان پول نقد در دست داشته باشد.

املاک تهران

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (3 رای)