معرفی شهرک کوهستان شمال همت

معرفی شهرک کوهستان شمال همت

شهرک کوهستان که در شمال بزرگراه همت قرار گرفته است داری موقعیت مکانی و آب و هوای مناسبی جهت سکونت می باشد.

شهرک کوهستان یکی دیگر از شهرک های  مسکونی است که توسط تعاونی مسکن ارتش،در منطقه 22 ساخته  شده است. تعداد 320 واحد مسکونی در این مجتمع مسکونی  وجود دارد که در قالب ساختمان های 8 طبقه قرار گرفته اند که در هر طبقه، 4 واحد مسکونی وجود دارد.

شهرک کوهستان

 

متراژ این واحد ها 132 متر می باشد که همگی، به صورت 3  خواب ساخته شده اند. تمامی واحد ها دارای پارکینگ و انباری مجزا نیز هستند.

از مزایای مهم این شهرک مسکونی، موقعیت مکانی آن است که آب و هوای ایدآلی را به وجود آورده است. در محوطه شهرک نیز خیابان کشی، فضای سبز و تدابیر روشنایی انجام شده است.

نکته حائئز اهمیت در مورد بلوک های این شهرک، وجود سرایداری 24 ساعته است تا نظافت و مدیریت هرچه بیشتر را برای تمامی ساختمان ها به وجود آورد.

این شهرک دارای دسترسی سریع و آسان به شهرک های همجوار خود است که می تواند ساکنین را از لحاط نیاز به واحد های تجاری، تامین کند.

همانطور که گفته شد، شهرک کوهستان دارای موقعیت مکانی مناسبی است. این موقعیت مکانی دسترسی های تفریحی همچون دسترسی به مجموعه تفریحی آبشار تهران و بوستان جنگلی لتمان کن را به دنبال داشته است. هم چنین دسترسی به بزرگراه همت و آزادراه تهران – کرج، رفت و آمد به این شهرک مسکونی را سهولت می بخشد.

شهرک کوهستان دارای ساختمان هایی است که از اسکلت فلزی تشکیل شده اند و نمای آن ها را سنگ تشکیل داده است.

شهرک کوهستان

در تمامی این ساختمان های 8 طبقه، آسانسور وجود دارد و جهت ایمنی  هر چه بیشتر نیز، در تمامی طبقات سیستم اعلام و اطفا حریق تعبیه شده است.

تمام ساختمان ها دارای گرمایش مرکزی هستند و سرمایش نیز، به صورت کولر می باشد.

 

جهت مشاهده  فایل های فروش و قیمت های به روز، بر روی لینک ( شهرک مسکونی کوهستان ) کلیک نمایید.

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (3 رای)