ثبت نام مسکن ملی 1400 بیماران تالاسمی

ثبت نام مسکن ملی 1400 بیماران تالاسمی

   ثبت نام مسکن ملی 1400 بیماران تالاسمی :   نحوه ثبت نام طرح مسکن ملی ۱۴۰۰ مرحله جدید

 


  • تاریخ جدید ثبت نام مسکن ملی

  • مرحله چهارم ثبت نام مسکن ملی

  • ثبت نام مسکن ملی ۱۴۰۰

  • ثبت نام مسکن ملی شهرکرد۱۴۰۰

  • ثبت نام مسکن ملی با موبایل سال ۱۴۰۰

  • سایت ثبت نام مسکن ملی کاشان

  • ثبت نام مسکن ملی با موبایل

  • ثبت نام مسکن ملی بیماران تالاسمی

 

 

 

مراحل ثبت نام طرح مسکن ملی ۱۴۰۰ مرحله جدید

 

املاک صدف  :   پس از توضیح مهلت زمان ثبت نام طرح مسکن ملی ۱۴۰۰ و مدارک لازم برای ثبت نام این طرح، در این بخش از مقاله به توضیح نحوه ثبت نام طرح مسکن ملی 1400 می پردازیم. نحوه ثبت نام طرح مسکن ملی 1400 مانند ثبت نام tem.mrud.ir از طریق سایت tem.mrud.ir و مطابق مراحل زیر می باشد:

۱ آدرس سایت اقدام ملی مسکن یعنی tem.mrud.ir را در مرورگر دستگاه خود جست و جو کرده تا وارد صفحه اصلی سایت شوید.

۲در صفحه اصلی سایت بر روی دکمه (ثبت نام مسکن ملی) کلیک نمایید.

۳در این صفحه، مقررات مربوط به ثبت نام طرح مسکن ملی 1400 برای شما نمایش داده می شود. این متن را به طور کامل مطالعه کرده و دکمه (متن بالا را مطالعه کرده و می پذیرم) را بزنید.

۴در صفحه جدید، اطلاعات مربوط به کد ملی و شماره همراه خود را در کادرهای تعیین شده وارد کرده و پس از وارد کردن کد امنیتی در کادر مربوطه، دکمه (مرحله بعد) را کلیک نمایید.

۵اکنون وارد صفحه ای دیگر می شوید که در آن باید مراحل ثبت نام طرح مسکن ملی ۱۴۰۰ را که شامل وارد کردن اطلاعات مربوط به شهر و اطلاعات محل سکونت، مشخصات فرد متقاضی، مشخصات اعضای خانواده فرد متقاضی شامل همسر و فرزندان، سوابق سکونت در شهر مورد تقاضا، تعهدات مالی و ملک مورد نظر می باشد را طی نمایید.

۶در پایان ثبت نام، سایت طرح ملی مسکن، یک رهگیری را برای شما صادر می کند. این کد را در جایی یادادشت نمایید، چرا که پیگیری ثبت نام طرح مسکن ملی 1400 تنها با استفاده از این کد امکان پذیر می باشد. همانطور که پیگیری وام ودیعه مسکن نیز تنها با استفاده از کد پیگیری سایت اقدام ملی مسکن امکان پذیر می باشد.

علاوه بر وام مسکن ملی، سامانه جامع اقدام ملی مسکن، نوع دیگری از تسهیلات را به افراد واجد الشرایط این وام پرداخت کرده که به عنوان وام ودیعه مسکن شناخته می شود.

مدارک لازم برای ثبت نام طرح مسکن ملی 1400

برای ثبت نام در هر طرحی مانند طرح سامانه املاک و اسکان، متقاضیان آن طرح باید مدارک مشخص شده را در سایت مربوط به آن طرح بارگذاری نمایند تا به این وسیله، صحت ادعای خود را مبنی بر داشتن شرایط لازم برای ثبت نام در آن طرح به متولیان آن طرح اثبات نمایند.

برای ثبت نام طرح مسکن ملی 1400 از جمله ثبت نام خانه اولی ها،  نیز ضروری است تا متقاضیان ثبت نام در این طرح، مدارک تعیین شده در سایت رسمی طرح اقدام ملی مسکن را که همان سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن می باشد در هنگام ثبت نام در این سامانه بارگذاری کنند. مدارک لازم برای ثبت نام طرح مسکن ملی ۱۴۰۰ عبارتند از:

۱تصویر کارت ملی متقاضی

۲تصویر شناسنامه متقاضی و افرادی که تحت تکفل وی هستند.

۳تصویر گواهی سرپرستی برای افرادی که مشمول شرط سرپرست خانوار می باشند.

۴تصویر گواهی مبنی بر سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا در پنج سال اخیر، طبق موارد زیر:

  • گواهی تحصیل فرزندان
  • مدارک مرتبط با محل تولد متقاضی یا همسر یا فرزندان
  • جواز کسب شاغلین اصناف برای متقاضی یا همسر
  • سابقه پرداخت بیمه برای متقاضی یا همسر
  • گواهی اشتغال به کار از مراجع دولتی برای متقاضی یا همسر
  • گواهی پرداخت حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان

۵سند مالکیت برای آن گروه از متقاضیان که دارای زمین می باشند.

شرایط ثبت نام طرح مسکن ملی 1400

طرح مسکن ملی همانند طرح مسکن مهر با هدف خانه دار کردن اقشار متوسط و ضعیف جامعه ارائه و در طی دو سال اخیر اجرایی شده است. بنابراین طبیعی است که همانند شرایط ثبت نام وام ودیعه مسکن که در سایت اقدام ملی مسکن درج گردیده، تنها افرادی که جزء اقشار خاص باشند، حق ثبت نام طرح مسکن ملی 1400 و استفاده از مزایای آن را خواهند داشت. بدین منظور، وزارت راه و شهرسازی شرایطی را تعیین نموده که تنها افرادی که واجد آن شرایط باشند، می توانند برای ثبت نام طرح مسکن ملی ۱۴۰۰ اقدام نمایند. شرایط ثبت نام طرح مسکن ملی 1400 عبارتند از:

۱متقاضی ثبت نام طرح مسکن ملی ۱۴۰۰ و افرادی که تحت تکفل وی بوده ، ازتاریخ 1/1/1384به بعد فاقد هرگونه زمین مسکونی یا واحد مسکونی بوده و از تاریخ 22/11/1357 از هیچ یک از امکانات دستگاه های دولتی و عمومی در رابطه با فراهم کردن مسکن از جمله زمین و واحد مسکونی استفاده نکرده باشند.

۲متقاضی باید متاهل یا سرپرست خانوار باشد.

 

افراد زیر ، مشمول شرط تاهل و سرپرست خانوار نبوده و مجاز به ثبت نام طرح مسکن ملی 1400 می باشند:

- زنان مجرد خودسرپرست مشروط بر داشتن حداقل 35 سال سن

- نخبگان علمی کشور، مشروط بر ارائه معرفی نامه بنیاد ملی نخبگان کشور

- معلولین جسمی و حرکتی، مشروط بر داشتن حداقل 20 سال سن و ارائه معرفی نامه سازمان بهزیستی کشور

 

۳متقاضی ثبت نام طرح مسکن ملی 1400 باید دارای حداقل ۵ سال سابقه سکونت در پنج سال اخیر در شهر مورد تقاضا باشد.

 

شرط سابقه سکونت در مورد کارمندان دولت که به استناد حکم دستگاه ذی ربط منتقل می شوند (به استثناء استان تهران) اعمال نمی گردد.

 

۴متقاضی از ابتدای سال ۱۳۸۴ تا کنون، هیچ گونه تسهیلات ساخت یا خرید مسکن را از سیستم بانکی دریافت نکرده باشد.

ضمنا متقاضیان ثبت نام طرح مسکن ملی ۱۴۰۰ که شرایط آنها در سامانه تایید شده ، برای استفاده از تسهیلات مسکن ملی باید شرایط زیر را نیز دارا باشند:

۵منع قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی از جمله چک برگشتی و تسهیلات معوقه نداشته باشند.

۶از توانایی مالی برای پرداخت هزینه ساخت مسکن مازاد بر تسهیلات بانکی بر اساس قیمت تمام‌ شده برخوردار باشند.

۷امکان سپرده‌گذاری حداقل ۴۰۰ میلیون ریال در مرحله اول ثبت نام طرح مسکن ملی 1400 را داشته باشند.

۸توانایی پرداخت اقساط ماهیانه بانکی وام طرح مسکن ملی ۱۴۰۰ را با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار داشته باشند.

 
سایت ثبت نام طرح مسکن ملی ۱۴۰۰

در سال های اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن ، دولت طرح های متعددی را برای کمک به کاهش مشکلات مرتبط با بخش مسکن ارائه نموده که ثبت نام وام ودیعه مسکن و طرح مسکن ملی از مهم ترین این طرح ها بوده که اولی در جهت حمایت از مستاجرین ارائه گردیده و مورد دوم با هدف کمک به خانه دار شدن افراد جامعه پیشنهاد شده است.

ثبت نام طرح مسکن ملی ۱۴۰۰ صرفا از طریق سایت ثبت نام طرح مسکن ملی 1400 انجام می گیرد. سایت ثبت نام طرح مسکن ملی یا همان سامانه اقدام ملی مسکن، عنوان سایتی است که افراد واجد صلاحیت می توانند با مراجعه به آن، برای ثبت نام طرح مسکن ملی ۱۴۰۰ اقدام نموده و آدرس آن tem.mrud.ir می باشد.

 
ثبت نام مسکن ملی با موبایل

یکی از سوالاتی که در مورد ثبت نام مسکن ملی به وفور به خصوص از سوی افرادی که فاقد کامپیوتر و لپ تاپ بوده، پرسیده می شود آن است  که آیا ثبت نام مسکن ملی با موبایل نیز امکان پذیر می باشد؟ و نحوه ثبت نام مسکن ملی با موبایل به چه صورت می باشد؟

در پاسخ به این سوال که آیا ثبت نام مسکن ملی با موبایل نیز امکان پذیر می باشد؟ باید گفت که اگر منظور برنامه یا اپلیکیشن ثبت نام مسکن ملی بوده که با نصب آن بر روی موبایل بتوان برای ثبت نام مسکن ملی اقدام نمود، پاسخ سوال فوق منفی بوده، چرا که تا این لحظه اپلیکیشنی تحت عنوان برنامه موبایل مسکن ملی از سوی وزارت راه و شهرسازی معرفی نشده است.

اما این امر بدین معنا نیست که نمی توان با استفاده از موبایل برای ثبت نام مسکن ملی اقدام نمود. با این توضیح که متقاضیان می توانند با دانلود و نصب آخرین ورژن از مرورگر کروم بر روی موبایل خود، با ورود به سامانه اقدام ملی مسکن، برای ثبت نام مسکن ملی با موبایل اقدام نمایند.

 

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (5 رای)