تعطیلی ادارات و بانک ها فردا شنبه 25 اردیبهشت 1400

تعطیلی ادارات و بانک ها فردا شنبه 25 اردیبهشت 1400

تعطیلی ادارات و بانک ها فردا شنبه 25 اردیبهشت 1400 :   ساعات اداری ادارات و بانک ها فردا شنبه 25 اردیبهشت 1400  : تعطیلی ادارات و بانک ها فردا شنبه 25 اردیبهشت 1400  به مناسبت عید فطر : تغییر ساعات اداری ادارات دولتی و بانک ها در شب های قدر ماه مبارک رمضان سال 1400 : ساعت کاری جدید ادارات,باز شدن ادارات در سال ۱۴۰۰,شروع به کار ادارات در سال ۱۴۰۰,تاریخ شروع به کار ادارات در سال 1400,شروع کار ادارات در سال ۱۴۰۰,شروع کار ادارات در سال ۹۹,شروع کار ادارات در سال 1400,شروع کار ادارات در ۱۴۰۰


 

تغییر ساعات اداری ادارات دولتی و بانک ها در شب های قدر ماه مبارک رمضان سال 1400

 

کاهش ساعت کار اداری روزهای پس از شب قدر 1400
کاهش ساعت کاری ادارات در 19 و 23 رمضان 1400
کاهش ساعت کاری ادارات دولتی در روزهای پس از شب‌های قدر سال 1400
کاهش ساعت کاری ادارات دولتی رمضان 1400
کاهش ساعت کاری بانک‌ها رمضان 1400

 

    ساعت کار جدید بانک‌های خصوصی و موسسات اعتباری در ماه مبارک رمضان 1400,ساعت شروع کار ادارات دولتی در روزهای پس از شبهای قدر 1400, کاهش ساعت کار اداری روزهای پس از شب قدر 1400, آیا ساعت کار ادارات در ماه رمضان سال 1400 تغییر می‌کند؟,کاهش ساعت کاری ادارات در 19 و 23 رمضان 1400,کاهش ساعت کاری ادارات دولتی در روزهای پس از شب‌های قدر سال 1400,تغییر ساعت کاری بانک‌ها رمضان 1400,تغییر ساعت کاری مدارس رمضان 1400,تغییرساعت کاری ادارات دولتی رمضان 1400,جدول تغییر ساعات کار ادارات تمامی استان ها در ماه رمضان 1400,جدول ساعات کاری ادارات و بانک ها در ماه رمضان 1400,ساعات کار ادارات,ساعات کار ادارات تمامی استان ها,ساعت شروع کار ادارات دولتی در روزهای پس از شبهای قدر 1400,ساعت کار ادارات در شبهای قدر,ساعت کار جدید بانک‌های خصوصی و موسسات اعتباری در ماه مبارک رمضان 1400,ساعت کاری ادارات دولتی رمضان 1400,ساعت کاری بانک‌ها رمضان 1400,شب های قدر,کاهش ساعت اداری,کاهش ساعت کار ادارات,کاهش ساعت کار اداری روزهای پس از شب قدر 1400,کاهش ساعت کاری ادارات در 19 و 23 رمضان 1400,کاهش ساعت کاری ادارات دولتی در روزهای پس از شب‌های قدر سال 1400,کاهش ساعت کاری ادارات دولتی رمضان 1400,کاهش ساعت کاری بانک‌ها رمضان 1400,هیئت دولت

 

 

تعطیلی دو روزه عید فطر 1400 | تعطیلات رسمی عید فطر 1400 | تعطیلی ادارات و بانک ها 25 و 26 اردیبهشت 1400 : تعطیلی ادارات و بانک ها فردا شنبه 25 اردیبهشت 1400 :   ساعات اداری ادارات و بانک ها فردا شنبه 25 اردیبهشت 1400  : تعطیلی ادارات و بانک ها فردا شنبه 25 اردیبهشت 1400  به مناسبت عید فطر : تغییر ساعات اداری ادارات دولتی و بانک ها در شب های قدر ماه مبارک رمضان سال 1400 : ساعت کاری جدید ادارات,باز شدن ادارات در سال ۱۴۰۰,شروع به کار ادارات در سال ۱۴۰۰,تاریخ شروع به کار ادارات در سال 1400,شروع کار ادارات در سال ۱۴۰۰,شروع کار ادارات در سال ۹۹,شروع کار ادارات در سال 1400,شروع کار ادارات در ۱۴۰۰


خبر 23 اردیبهشت 1400

🔴#فوری شنبه تعطیل نیست/ مصوبه مطرح شده مربوط به دولت قبل است

🔸سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس:

🔹با توجه به مصوبه مجلس روز شنبه به دلیل تعطیلات عید فطر تعطیل نیست.

🔹مباحثی که درباره تعطیلی روز شنبه اعلام می‌شود مربوط به مصوبه دولت قبلی است.

🔹مصوبه قوه مقننه تعطیلی عید فطر ۲ روز است، که بر اساس این مصوبه پنچشنبه و جمعه تعطیلات عید فطر محسوب می‌شود./تسنیم


شنبه بعد از عید فطر تعطیل هست یا نه؟


سخنگوی شورای نگهبان در سال ۹۰ به بند جالبی از تعطیلی دو روزه عید فطر اشاره کرده بود.


به گزارش وبسایت صدف ، در کشور‌های اسلامی، عید فطر از جمله اعیاد بسیار مهم محسوب می‌شود. از سال ۱۳۹۰ با تصویب مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان، عید فطر دو روز (روز عید و فردای عید) تعطیل است.
 
اما این قانون ابهاماتی داشت از جمله اینکه شورای نگهبان در سال ۹۰ در حالی افزایش تعطیلات عید فطر را تایید کرد که "عباسعلی کدخدایی" سخنگوی شورای نگهبان به بند جالبی در قانون اشاره می‌کند که بر اساس آن اگر عید فطر پنج شنبه بود باید روز شنبه بعد از عید فطر تعطیل شود.
 
در متن مصاحبه سخنگوی شورای نگهبان که هنوز در سایت خبرگزاری مجلس شورای اسلامی موجود است چنین آمده: به تصریح قانون مصوب مجلس، در صورت تقارن روز دوم شوال با تعطیلات رسمی یا هفتگی، روز بعد از تعطیلات، تعطیل خواهد بود.
در ادامه متن مصاحبه سخنگوی شورای نگهبان در مجلس در سال ۹۰ را مشاهده می‌کنید:


 

تعطیلات عیدفطر 1400

 

 

بر اساس تقویم رسمی، عید فطر امسال (۱۴۰۰) روز پنج شنبه اول شوال می‌باشد و دومین روز تعطیلی در روز جمعه قرار گرفته که جزو تعطیلات هفتگی می‌باشد، با استناد به گفته سخنگوی شورای نگهبان در سال ۹۰، با توجه به اینکه دوم شوال امسال، روز جمعه است پس باید روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ تعطیل رسمی اعلام شود. اما ابهامات آنجایی بیشتر می‌شود که چنین تقارنی در سال ۹۲ به وجود آمده بود، اما این موضوع به کلی از جانب عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تکذیب شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در مصاحبه‌ای در سال ۹۲ گفت: فقط اول و دوم شوال به مناسبت عید فطر تعطیل است. محمد دهقان افزود: طبق مصوبه دو سال پیش مجلس شورای اسلامی، تعطیلات یک روزه عید فطر به دو روز اول و دوم شوال افزایش پیدا کرد.

وی برخی اخبار درباره تعطیلی شنبه بعد از عید فطر در صورت عید اعلام شدن پنجشنبه را رد و اضافه کرد: این که اگر روز دوم شوال تعطیلی رسمی باشد روز بعد از آن هم تعطیل خواهد بود، پیشنهاد دولت بود که در مجلس رای نیاورد، بنابراین اگر پنجشنبه هم عید اعلام شود، شنبه تعطیل نخواهد بود.

 

 

 

 


ساعات کار ادارات و بانک ها در شب های قدر سال 1400

 
ساعت شروع بکار ادارات و مراکز دولتی در روزهای پس از شب قدر ماه رمضان 1400 تغییر کرد .

ساعات شروع بکار ادارات دولتی در شب های قدر 1400

روز شنبه 11 اردیبهشت برابر با ۱۱ / ۲ / ۱۴۰۰ اولین روز شب های قدر است . با توجه به برگزاری مراسم پرفیض شب های احیا ساعات شروع بکار ادارات و بانک ها تغییر خواهد کرد .

در ادامه به تغییر ساعت ادارات دولتی خواهیم پرداخت .

ساعات کاری ادارات و بانک ها ؛ ساعت شروع کار ادارات دولتی در ایام شب قدر و روزهای پس از شبهای قدر از برنامه های همه سال دولت برای راحتی و انجام مراسم پر فیض شبهای قدر برای کارمندان دولتی است.

همه ساله طبق روال هر سال دولت تصمیم می گیرد که برای اینکه کارمندان و افراد بتوانند به مراسم و اعمال ارزشمند شبهای قدر برسند و روز بعد دغدغه زود بیدار شدن را نداشته باشند ساعات کاری ادارات را کم کرده و کاهش دهد و با دو ساعت تاخیر کارشان را شروع کند.


تغییر ساعت کار ادارات دولتی در شب های قدر 1400 اعلام شد !


کاهش ساعت کار اداری روزهای پس از شب قدر


ساعات کاری ادارات و بانک ها ؛ طبق همین اطلاع رسانی ،سازمان‌های دولتی در روزهای پس از شب قدر مطابق با ۱۹ و ۲۳ رمضان با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

ساعت کاری ادارات در 19 و 23 رمضان 99

با تصمیم دولت مراکز دولتی در روزهای نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با دو ساعت تأخیر آغاز به کار می‌کنند.بر اساس مصوبه هیئت وزیران و مطابق روال همه ساله، زمان شروع کار کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی در روزهای شنبه و چهارشنبه مورخ ۴ و ۸ خرداد ماه برابر با نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با دو ساعت تأخیر تعیین می‌گردد.

پروتکل برگزاری مراسم شبهای قدر در مساجد

با توجه به فرا رسیدن شبهای معنوی قدر، اهمیت برگزاری دعا و نیایش در این شبها و فرمایشات مقام معظم رهبری در ستاد ملی مبارزه با کرونا، همچنین بر اساس جلسه مورخ ۹۹.۲.۲۱ مقرر گردید که مراسم مذکور ضمن رعایت کامل و دقیق راهنماهای بهداشتی و فاصله گذاری در مساجد و اماکن برگزاری مراسم شب قدر با رعایت موارد زیر نیز می تواند صرفا برایاین شبها برگزار گردد:

۱.اولویت برگزاری مراسم در فضای باز مساجد با رعایت فاصله حداقل یک متر می باشد.

۲. در صورت عدم وجود فضای باز برگزاری مراسم در داخل شبستان مساجد با ۲۵ درصد ظرفیت به حالت صف نماز و رعایت فاصله حداقل یک متر می تواند انجام شود.

۳. رعایت تهویه مناسب در محل های بسته مانند شبستان الزامی است.

۴. اطلاع رسانی از سوی هیات امنای مساجد و بسیج محل مبنی بر عدم حضور بیماران خاص و بیماریهای زمینه ای با ریسک بالا و همچنین کودکان و سالمندان در مراسم صورت پذیرد.

۵. از هر گونه پذیرایی و توزیع نذورات جدا خودداری شود.

۶. مدت زمان برگزاری مراسم حداکثر دو ساعت باشد.

۷. جلسات مداحان مشهور می تواند در فضاهای باز مانند ورزشگاه ها با محدود به ۲۵ درصد ظرفیت با رعایت فاصله گذاری اجتماعی می تواند برگزار شود.

۸. برگزاری مراسم در مساجدی که طبق راهنمای فاصله گذاری حداقل امکانات را ندارد خودداری شود.

۹. هیات امنا، روحانی مساجد و بسیج مسوول نظارت و حسن اجرای برنامه در مساجد می باشند.

۱۰. مرکز امور مساجد هماهنگی لازم را با مساجد در جهت اجرای راهنماهای بهداشتی و مفاد این نامه را داشته باشند.

۱۱. حضور کلیه افراد در محل برگزاری مراسم باید با ماسک و دستکش باشد.

۱۲. افراد شرکت کننده لازم است سجاده، مهر، قرآن و مفاتیح و چادر نماز شخصی (مخصوص بانوان) خود را همراه بیاورند.

۱۳. دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی از طریق معاونت های محترم بهداشتی دانشگاه نسبت به نظارت دقیق و تشدید بازرسی اقدام نمایند.

۱۴. برگزاری مراسم مذکور در استانهای شدیدا درگیر از جمله خوزستان مشمول این بخشنامه نمی شود و در این استان ها از برگزاری مراسم خودداری شود.»

تغییر ساعت کار ادارات دولتی در شب های قدر 1400 اعلام شد !
 


 

تغییر ساعات اداری ادارات دولتی و بانک ها در شب های قدر ماه مبارک رمضان سال 1400


تعطیلی ادارات و بانک ها روزهای پنجشنبه ماه رمضان 1400
ادارات دولتی در ماه رمضان، روزهای پنجشنبه تعطیل شد ؟
ادارات دولتی و بانک ها در ماه رمضان، روزهای پنجشنبه تعطیل رسمی است ؟ آیا 5 شنبه ها در ماه رمضان ادارات و بانک ها مشغول کارند یا تعطیل ؟

آیا در ماه رمضان پنجشنبه ها تعطیل است ؟

روزه داری در ماه رمضان از جمله مهمترین اعمال این ماه پرفیض برای مسلمانان میباشد. حال سوالی که در ذهن تمامی شما بوجود می آید این است که ساعات کار در ماه رمضان تغییر خواهد کرد ؟ و یا آیا در ماه رمضان پنجشنبه ها ادارات و بانک ها ها تعطیل هستند ؟

در ایام این ماه که با روزه داری و عبادت از مهمترین ایام تاریخ اسلام است، معمولا برخی تغییرات در وضعیت و روال عادی امور در کشور ما به وقوع می پیوندد.

ساعت کاری ادارات در روز های پنجشنبه ماه رمضان 1400

برای مثال و از جمله مهمترین این موارد باید به تغییر ساعت کاری در رمضان هر سال اشاره کرد:


ادارات دولتی در ماه رمضان، روزهای پنجشنبه تعطیل شد ؟


هرساله با نزدیک شدن ماه رمضان ساعت کاری ادارات کاهش پیدا می‌کند، سال گذشته نیز با توجه به شیوع کرونا و دورکاری کارمندان، برای بهره‌مندی از فضایل این ماه مبارک از جمله تذکیه نفس و خودسازی ساعت کاری ادارات کاهش پیدا کرد.

امسال هم با توجه به شیوع موج چهارم کرونا و وضعیت قرمز و بحرانی کشور در ادارات نظام دورکاری اعمال شده است اما هنوز در خصوص کاهش ساعت کاری در ماه رمضان تصمیماتی اتخاذ نشده است

بر همین اساس معاون توسعه و منابع انسانی استانداری تهران درباره تغییر ساعت کاری بانک ها و ادارات در ماه رمضان ۱۴۰۰ گفت: هر گونه تغییر ساعت در ماه رمضان مبتنی ‌بر مصوبه هیات وزیران است

نتیجه:

ساعت کاری ادارات و بانک ها در ماه رمضان بنا بر قوانین ذکر شده میباشد و ادارات روزهای پنجشنبه نیز دایر مگر در صورت صلاحدید کارفرما 5 شنبه های ماه رمضان تعطیل رسمی شود .


ادارات دولتی در ماه رمضان، روزهای پنجشنبه تعطیل شد ؟
 

 

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (2 رای)