برج های دوقلوی خاتم میدان المپیک|تعاونی مسکن بوستان زندگی آینده

برج های دوقلوی خاتم میدان المپیک|تعاونی مسکن بوستان زندگی آینده

برج های دوقلوی خاتم میدان المپیک

یکی از بهترین و لوکس ترین پروژه های موجود در منطقه 22 برج های دوقلوی خاتم واقع در میدان المپیک هستند که توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در حال ساخت است و مراحل پایانی را سپری می کند. واحدهای برج خاتم حداقل  3 خوابه هستند و از 147 متر شروع می شود تا نزدیک به 270 متری که هر واحد دارای 2 پارکینگ بوده و از نظر میزان متراژی که هر واحد از مشاعات می برد، این پروژه حرف های زیادی برای گفتن دارد.

مجموع واریزی اعضا تا انتهای پروژه می بایست 440 میلیون تومان باشد که در زمستان 95 تعاونی اعلام کرد هر عضوی بتواند واریزی خود را تکمیل کند، مجاز به انتخاب واحد بوده و می تواند براساس شماره اولویت خود واحد مورد نظرش را انتخاب کند که از تاریخ 26 بهمن 95 تا به امروز که بهار 96 می باشد اکثر قریب به اتفاق اعضا انتخاب واحد خود را انجام داده اند.

برج های دوقلوی خاتم 20 طبقه هستند و از نظر موقعیت مکانی یکی از بهترین موقعیت ها را دارند چرا که از یک سو میدان زیبای المپیک را می بینند و از سوی دیگر بوستان جوانمردان را که هر دو گزینه از چشم انداز زیبایی برخوردارند و از طرفی همجواری با میدان المپیک باعث برخورداری از بهترین دسترسی برای ساکنین برج خواهد بود. بنابراین برجهای دوقلوی خاتم از نظر موقعیت مکانی یکی از بهترین نمره ها را دریافت می کند.

یکی از مهمترین گزینه ها جهت ارزیابی یک پروژه، کیفیت ساخت آن پروژه است. از آنجایی که نگارنده شخصا یک بازدید کامل و جامع از کل پروژه داشته است، با قطعیت می توان گفت که تمامی واحدها، مشاعات و محوطه برج، یکی از با کیفیت ترین و بهترین ساخت ها را در سطح منطقه و حتی تهران داراست. از طراحی پلان واحدها گرفته که نه تنها نقشه واحدها خوب بوده و کاملا اصولی و علمی طراحی شده است، بلکه علاوه بر خوب بودن باید واحدهای پروژه را به تک و خاص بودن شناخت. به جرات می توان گفت یکی از کم تکرارشده ترین نقشه ها را دارد. همچنین از نظر کیفیت مصالح استفاده شده در تمامی مراحل پروژه از اسکلت و تیغه چینی گرفته تا سفت کاری و نازک کاری- زیرکار و روی کار- از بهترین مصالح و برندها استفاده شده و همچنین بدلیل تجربه و مهارت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در امر ساخت و ساز طی سالهای اخیر که در پروژه های متعدد و عظیم مشغول به کار بوده اند، شیوه انجام کار در این پروژه از صفر تا صد کاملا حرفه ای و بدون نقص بوده و می توان گفت از نظر کیفیت ساخت نیز برج های دوقلوی خاتم بهترین نمره را دارد.

از نظر نقل و انتقال نیز تمامی مراحل نقل و انتقال واحدها در تعاونی انجام شده و خریداران محترم پس از استعلامات مربوطه درباره وضعیت واریزی های فروشنده، می توانند واحد را به صورت کامل به نام خود منتقل کنند و از این بابت این پروژه کاملا شسته رفته است.

از نظر قیمت برج های دوقلوی خاتم یکی از گرانقیمت ترین برج های منطقه 22 هستند که تا زمانی که خرید و فروش به صورت امتیازی بود، براساس اولویت فروشنده امتیازها متفاوت بود اما فرمولی که بین اعضای پروژه جا افتاده بود به این صورت بود که قیمت امتیاز مساوی بود با مبلغ واریزی. به این معنی که قیمت امتیازی که عضو تعاونی 250 میلیون واریزی داشته است 250 میلیون تومان بود یعنی برای یک امتیاز 250 واریزی باید 500 میلیون پرداخت می کردید. اما از زمانی که اعضای تعاونی انتخاب واحد کردند و طبقه و جهت تمامی واحدها مشخص شد، خرید و فروش به صورت متری انجام می شود و قیمت حدودی و میانگین واحدهای برج خاتم از بین 5 تا 5.5 میلیون تومان شروع می شود و بسته به طبقه و جهت واحد و همینطور میزان خوش نقشه بودن و امکانات خاص واحد- مثلا برخی از واحدها داخل خود یک سوئیت جداگانه جهت میهمان دارند- قیمت بالاتر می رود.

تحویل واحدهای برج خاتم بین برج 3 تا 6 سال جاری (96) اعلام شده است که با مشاهده میزان پیشرفت پروژه و همچنین سرعت تیم سازنده، پیش بینی می شود در همین بازه زمانی پروژه به اتمام رسیده و تحویل شود.

از نظر بافت فرهنگی اعضای پروژه نیز باید گفت جای هیچگونه نگرانی نبوده و تقریبا تمامی ساکنین از اقشار فرهنگی و فهمیده جامعه هستند و زندگی در چنین مجتمع مدرن و لوکس با این میزان امکانات و مشاعات خدماتی و تفریحی، به طور قطع می تواند احساس لذتی همراه با احترام را به ساکنین ببخشد.

 

نگارنده ؛ بزرگمهر کیانی

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (1 رای)