معرفی برج مهرگان تعاونی ماشین سازی اراک

معرفی برج مهرگان تعاونی ماشین سازی اراک

برج مهرگان که در بلوار کوهک که یکی از خوش آب وهوا ترین محدوده های  منطقه 22 است، توسط تعاونی ماشین سازی اراک ساخته و واقع شده است.

برج مهرگان یکی از برج هایی است که نقل انتقال آن در تعاونی ماشین سازی اراک انجام می گیرد ولی نزدیک به سند است و سند آن به زودی آماده خواهد شد. این برج از برج هایی است که مانند دیگر برج هایمحله کوهک از ویو های زیبا و لابی مجللی برخوردار است.

برج مسکونی تعاونی ماشین سازی اراک در قالب تک  برجی 17 طبقه ساخته شده است که علاوه بر یک طبقه لابی، شامل 3 طبقه منفی برای پارکینگ نیز می شود. در 13 طبقه مسکونی آن، در هر طبقه 4 واحد تعریف شده است که در متراژ 128 متری و به صورت دو خواب ساخته شده اند؛ در طبقه آخر اما، دو واحد مسکونی وجود دارد که اگرچه با همان متراژ 128 متر هستند ولی داری یک تراس 30 متری نیز می باشند.

واحد های شمال غربی این برج دارای ویو زیبا و ابدی جنگل چیتگر و دریاچه خلیج فارس هستند و نمای شهری زیبای محله کوهک نیز، متعلق به واحد های جنوبی می شود.

2 لاین آسانسور به صورت نفربر و بابر، شوتینگ زباله، سالن اجتماعات و سالن ورزشی، از امکانات داخلی این برج محسوب می شود؛ هم چنین لازم به ذکر است که در راهروهای طبقات این برج و پله های اضطراری آن از بهترین ودرجه یک ترین سنگ موجود، استفاده شده است.

از مزایا دیگر این برح می توان به دسترسی های آن که مهم ترین آن ها، دسترسی به مجتمع تجاری طوبی است اشاره کرد که نیاز های تجاری ساکنین را تامین می کند. هم چنین دسترسی آسان به ایستگاه مترو چیتگر و بزرگراه های حکیم، همت و آزادگان، عبور  و مرور را برای ساکنین ، سهولت می بخشند.

سازه این برج از اسکلت فلزی است و نمای آن را سیمان شسته تشکیل داده است. سرمایش و گرمایش نیز در این برج مسکونی، به صورت چیلر مرکزی است.

 

جهت مشاهده فایل های فروش و قیمت های به روز، بر روی لینک ( برج مهرگان  تعاونی ماشین سازی اراک ) کلیک نمایید.

 

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 بدون امتیاز