معرفی برج مسکونی میلاد شهرک امید دژبان

معرفی برج مسکونی میلاد شهرک امید دژبان

برج مسکونی میلاد تنها برج شخصی سازی است که در شهرک امید دژبان در شمال بزرگراه همت ساخته شده است.

برج مسکونی میلاد برجی شخصی ساز است که در شهرکی تعاونی ساز واقع شده است، اگرچه این برج با دیگر بلوک ها متفاوت است ولی یکی از بلوک های شهرک امید دژبان، به حساب می آید.

برج مسکونی میلاد

این برج در زمینی به مساحت 1000 متر واقع شده است و شامل 10 طبقه می باشد که دو طبقه آن، منفی و متعلق به پارکینگ واحد ها است. این برج ترکیبی از 32 واحد است که در هر طبقه 4 واحد به صورت شرقی و غربی تعریف ش ده است.

تکته جالب در مورد این برج، نوع طراحی و قرارگیری واحد ها است که کاملا به صورت مستقل و جداگانه ساخته شده اند، بدین صورت که واحد های شرقی دارای پلکان و آسانسور جداگانه و واحد های غربی دارای پلکان و آسانسور جداگانه هستند. بدین صورت که واحد های شرقی و غربی از طریق نورگیر، از یکدیگر جدا شده اند.

متراژ های واحد های این برج از 135 متر تا 140 متر است که به صورت سه خواب می باشند. هر واحد علاوه بر متراژ اصلی، دارای پاسیو نیز هست.

برج مسکونی میلاد

از مزایای این برج می توان به ویو های زیبای دریاچه، ویو زیبای شهری و ویو زیبای پارک جنگلی لتمان کن اشاره کرد. هم چنین این برج مسکونی دارای محوطه سازی و باغچه کاری زیبا می باشد و خیابان کشی که در بیرون این برج انجام شده است می تواند به عنوان پارکینگ مهمان مورد استفاده قرا ر گیرد.

دسترسی هایی که این برج برای ساکنین خود دارد از مزیت های بزرگ این برج است که موقعیت مکانی شهرک امید دژبان این امکان را به وجود آورده است. دسترسی به بزرگراه هایی هم چون خرازی و آزاد راه تهران – کرج.

برج مسکونی میلاد، در مجاورت بازار میوه و تره بار این شهرک قرار گرفته است که می تواند نیاز های ساکنین به واحد های تجاری را تامین کند.

برج مسکونی میلاد

سازه این برج از اسکلت بتنی است و نمای آن را سیمان شسته تشکیل داده است. پنجره های تمام واحد ها به صورت دو جداره هستند و در تمامی طبقات، سیستم اعلام حریق وجود دارد.

سرمایش و گرمایش نیز، در این برج مسکونی، به صورت موتورخانه ای تعبیه شده است.

جهت مشاهده فایل های فروش و قیمت های به روز، بر روی لینک ( برج مسکونی شخصی ساز میلاد ) کلیک نمایید.

 

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 بدون امتیاز