معرفی برج برلیان میدان ساحل

معرفی برج برلیان میدان ساحل

برج برلیان که متعلق به تعاونی مسکن همت است، جزو معدود برج هایی است که با رعایت کامل آیین نامه مقررات ملی ساختمان (مبحث 19) ساخته شده است ودر سال 1394، تحویل اعضا شد.

برج برلیان یکی دیگر از برج هایی که در محدوده شهری و در نزدیکی مجموعه تفریحی دریاچه قرار دارد و از برج هایی محسوب می شود که از دسترسی های بی نظیری برخوردار است.

برج برلیان

برج های برلیان، دو برج دو قلو هستند که از اسکلت بتنی ساخته شده اند و دارای نمای بسیار زیبایی هستند که متشکل از سنگ مشکی رنگ و سیمان شسته است. این برج ها در قالب برج هایی 26 طبقه ساخته شده اند که 21 طبقه آن مسکونی، 4 طبقه پارکینگ و 1 طبقه لابی است.

لازم به ذکر است که 3 تیپ آپارتمان در این برج وجود دارد؛ به این ترتیب که، از طبقه 1 تا 16 واحد های 124 متری 3 خواب که در هر طبقه 4 واحد تعریف شده است و از طبقه 16 تا 21، واحد های 160 متری و 213 متری، 3 خواب که در هر طبقه نیز، 2 واحد تعریف شده است.

همانطور که گفته شد، این برج دارای لابی به همر اه لابی من 24 ساعته است و 3 لاین آسانسور به صورت نفربر و باربر تعبیه شده است. هم چنین، این برج ها دارای محوطه سازی هستند که شامل فضای سبز، مکان نشستن و تدابیر روشنایی می شود.

بی شک آب و هوای مناسب و مجاورت با دریاچه چیتگر، به طوری که چسبیده به ساحل دریاچه است، از مزایا و نکاتی است که نمی توان آن را نادیده گرفت؛ اما علاوه بر مزایای گفته شده، این برج ها داری ویو های زیبایی نیز هستند که واحد های جنوبی  را شامل ویو زیبای دریاچه و واحد های شمالی را شامل ویو زیباه کوه های البرز می کند.

این برج ها در ضمره برج های سند  دار منطقه 22 هستند که تمامی مالکین سند را دریافت کرده اند و برای نقل و انتقال نیازی به تعاونی نیست.

این برج ها در نزدیکی برج های پارسیا ساخته شده اند و دارای تمام امکانات تجاری مورد نیاز می باشند که رفاه ساکنین را چندبرابر می کند. هم چنین، موقعیت مکانی این برج ها، دسترسی سریع و آسان به بزرگراه های حکیم و همت را به همراه دارد که عبور و مرور را برای ساکنین آسان می نماید.

دوربین مداربسته، آیفون تصویری برای تمام واحد ها و هلی پد، از دیگر امکانات داخلی این برج ها است. هم چنین، سرمایش و گرمایش، آنتن و ماهواره نیز، به صورت مرکزی تعبیه شده است.

جهت مشاهده فایل های فروش و قیمت های به روز، بر روی لینک ( برج های برلیان ) کلیک نمایید.

 

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (3 رای)