پیش فروش تجاری اداری (برج لکسون) تعاونی مسکن توسعه ابنیه همت

پیشرفت برج تجاری اداری لکسون در آبان 98

پیشرفت برج لکسون در آبان 98

پیشرفت پروژه لکسون در آبان 98

برج لکسون

پروژه لکسون

نمای جنوبی برج لکسون

نمای برج لکسون

پاساژ لکسون

نمای برج لکسون

پلان اداری ها لکسون

001

0_3_0_0

پروژه لکسون بام لند

پروژه لکسون

پلان نقشه برج تجاری اداری لکسون

پیشرفت برج تجاری اداری لکسون در آبان 98 پیشرفت برج لکسون در آبان 98 پیشرفت پروژه لکسون در آبان 98 برج لکسون پروژه لکسون نمای جنوبی برج لکسون نمای برج لکسون پاساژ لکسون نمای برج لکسون پلان اداری ها لکسون 001 0_3_0_0 پروژه لکسون بام لند پروژه لکسون پلان نقشه برج تجاری اداری لکسون
1 از 17
پیشرفت برج تجاری اداری لکسون در آبان 98 پیشرفت برج لکسون در آبان 98 پیشرفت پروژه لکسون در آبان 98 برج لکسون پروژه لکسون نمای جنوبی برج لکسون نمای برج لکسون پاساژ لکسون نمای برج لکسون پلان اداری ها لکسون 001 0_3_0_0 پروژه لکسون بام لند پروژه لکسون پلان نقشه برج تجاری اداری لکسون
ویژگی های ملک
30 مترمربع 2 پارکینگ 2 خواب 2 سرویس وضعیت سند: تعاونی
توضیحات ملک

پروژه لکسون متعلق به تعاونی مسکن توسعه ابنیه همت 

برج تجاری اداری لکسون با امکانات و طراحی خاص، که در نوع خود در ایران بینظیر است، در ساحل شرقی دریاچه چیتگر رو به روی بام لند و توسط تعاونی توسعه ابنیه همت در حال ساخت است. این تعاونی که رزومه بسیار درخشانی دارد از اعتبار بالایی برخوردار بوده و تمامی پروژه های در حال اجرا توسط این تعاونی گزینه های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری می باشند. از جمله پروژه های در حال اجرای این تعاونی می توان به پروژه فرزانگان؛ پروژه البرز؛ پروژه زاگرس و پروژه الوند اشاره کرد.

برج مجلل لکسون که پیش از این با نام پلاک ثبتی اش (2058) معروف بود، با توجه به موقعیت مکانی ویژه ای که دارد مشرف به دریاچه خلیج فارس و همچنین طراحی و اجرای منحصر به فردش، که توسط تیم باتجربه مهندس فرزاد دلیری انجام می شود و مهم تر از همه خوشنامی تعاونی توسعه ابنیه همت در ساخت باکیفیت و تحویل بموقع پروژه های درجه یک در منطقه 22، یکی از آینده دارترین پروژه های تجاری اداری در حال ساخت فعلی در منطقه 22 و حاشیه دریاچه می باشد که در مجموع، تمام ویژگی های فوق سرمایه گذاری در این پروژه را به یکی از فرصت های طلایی سرمایه گذاری ملکی مبدل ساخته است.

برج لکسون در قالب یک برج 30 طبقه ساخته می شود که 8 طبقه منفی، 1 طبقه همکف و 21 طبقه آن مثبت می باشد. در این برج از طبقه منفی 1 تا 3 تجاری، طبقات 4 و 5 و 6 خدمات هتلینگ و طبقات 7 تا 21 اداری می باشد.

واحدهای تجاری از 30 تا 300 متر است که میانگین متراژ 100 متر می باشد.

واحدهای اداری از 80 تا 160 متر هستند که شامل واحدهای اداری (Just Office) و واحدهای اداری اقامتی (Home Office) می باشند.

یکی از ویژگی های قابل ذکر در برج لکسون پیش بینی 3 طبقه با خدمات هتلینگ است (طبقات 6 و 7 و 8) که مربوط به واحدهای اداری، اقامتی می باشد که به همین منظور و با کاربری اداری، اقامتی به فروش می رسد. یعنی شما در واحد اداری خود می توانید امکان پذیرایی درجه یک از میهمانان ویژه و اقامت شبانه روزی در واحد با خدمات کامل را داشته باشید.

قیمت واحدهای اداری حدود 19 تا 30 میلیون تومان می باشد که نحوه پرداخت به صورت زیر می باشد؛

50 الی 60 درصد نقد

30 الی 40 درصد اقساط بسته به پیشرفت کار

5 درصد تحویل

5 درصد سند

 از دیگر امکانات برج مجلل لکسون می توان به موارد زیر اشاره کرد ؛

مراکز تجاری، آموزشی و بهداشتی و فرهنگی، سالن آمفی تئاتر، تالار پذیرایی، زمین بازی کودکان، مهدکودک، کتابخانه، سیستم اعلام و اطفاء حریق، آسانسورهای مختلف حمل بار و نفر، دیوارهای مقاوم در برابر زلزله و آتش سوزی، پنجره های UPVC با شیشه های دوجداره با عایق صوتی و حرارتی، سیستم کنترل انرژی EMS، مدیریت هوشمند ساختمان BMS، برق اضطراری، صاعقه گیر، شبکه گازرسانی شهری، شبکه آنتی مرکزی، ماهواره و اینترنت، شوتینگ زباله، دوربین های مداربسته، سرویس های بهداشتی و آشپزخانه با لوازم و تجهیزات درجه یک و مرغوب و دیگر تجهیزات مطابق با استانداردهای روز دنیا، 1000 پارکینگ عمومی و اختصاصی در طبقات 8- الی 1- که با 12 آسانسور و برنامه های تعریف شده مراجعین را به واحدهای خود می رساند و از همه زیباتر فضای سبز باغ معلق در 7 طبقه (طبقات زوج).

واحد اداری لکسون,پیش فروش تجاری برج لکسون,پیش فروش اداری برج لکسون,واحد اکازیون برج لکسون,واحد به قیمت در برج لکسون,پیش فروش برج لکسون منطقه 22,پیش فروش مغازه برج لکسون,طرح کارسازی 2,پروژه لکسون

 

مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر: 02148000940

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (68 رای)