معرفی برج های مسکونی 12 فروردین در منطقه 22

معرفی برج های مسکونی 12 فروردین در منطقه 22

معرفی برج های مسکونی 12 فروردین در منطقه 22 :  شرکت تعاونی مسکن12 فروردین به شماره ثبت 97852 و به شماره شناسه ملی 10101418904 به نشانی تهران- میدان المپیک - انتهای  بلوار امیر کبیر در حوزه منطقه 22 شهرداری تهران و در ناحیه شرق دریاچه مصنوعی چیتگر با پلاک ثبتی 3314/1863 واقع گردیده است. در حال حاضر تعداد 7 برج مصوب و دارای پروانه ساختمانی در 23 طبقه اسکلت فلزی و 6 بلوک به صورت 76 واحدی و یک بلوک114واحدی طراحی و درحال اجرا و ساخت و ساز می باشد.


 

  • قیمت آپارتمان در منطقه 22

  • شرکت تعاونی مسکن 12 فروردین ناجا

  • هزینه شارژ برج های چیتگر

  • شماره تلفن مشاورین املاک منطقه 22

  • مسکن 22

  • شهرک صدف تهران منطقه 22
     

 

 

املاک مسکن صدف 22   :   پروژه یا برج های مسکونی 12 فروردین ( سکنا ساحل ) واقع در ضلع شرقی دریاچه چیتگر می باشد . موقعیت بینظیر پروژه یا برج های مسکونی 12 فروردین باعث شده که ساکنین از ویو بینظیری برخوردار باشند .

 هر برج شامل ۲۳ طبقه و سه طبقه پارکینگ زیرزمینی، یک طبقه لابی و۱۹ طبقه مسکونی، هر طبقه۴واحد و هر واحد با مساحت مفید در حدود ۱۳۳مترمربع بصورت سه خوابه که جمعاً با مشاعات ۲۲۳مترمربع می باشد.فقط یک بلوک بصورت ۶ واحد مسکونی است . برج های این مجموعه 7 برج مجزا را شامل می شود .

 

 

12 فروردین3ملک پروژه شرکت تعاونی مسکن12فروردین در منطقه 22شهرداری تهران به علت قرارگرفتن بین چهارباغ تجاری و اداری و موقعیتی که به لحاظ همجواری با شرق دریاچه مصنوعی چیتگر دارد تحت عنوان مجتمع مسکونی سکنا ساحل نامگذاری شده است.مشخصات کلی پروژه :

 

غرب پروژه، ساحل شرقی دریاچه مصنوعی چیتگر بوده که این از محاسن بزرگ و منحصر بفرد این ملک بشمار می رود. بطوریکه ضلع شمال غربی، غرب و جنوب غربی مجتمع مسکونی سکنا ساحل از منظر کامل دریاچه برخوردار است.برابر مصوبات شورای شهر تهران و شهردای منطقه22 تهران و سازمان مسکن و شهرسازی، این منطقه از لحاظ موقعیت جغرافیایی منطقه ایست کاملا منحصربفرد و با رعایت کلیه استانداردهای شهرسازی و معماری دنیا درحال طراحی و اجرا می باشد.

 

پروژه مسکونی سکنا ساحل تعاونی مسکن12 فروردین در بهترین منطقه شهرداری تهران قرار گرفته که در مجموع این منطقه به دو بخش تقسیم شده است. بخش اول شامل منطقه تجاری، اداری و خدماتی به مساحت در حدود 26000متر مربع می باشد که بخشی از چهارباغ تجاری در قسمت شمال و شرق تعاونی مسکن می باشد. بخش دوم شامل منطقه مسکونی که بین منطقه تجاری و شرق ساحلی دریاچه 160هکتاری چیتگر طراحی و مصوب شده و درحال اجرا می باشد.

 

 

 

 

مشخصات مسکونی پروژه

 

پروژه مجتمع مسکونی سکنا ساحل شامل7 برج مصوب و جداگانه می باشد که هر برج شامل23طبقه و سه طبقه پارکینگ زیرزمینی، یک طبقه لابی و19 طبقه مسکونی، هر طبقه4واحد و هر واحد با مساحت مفید در حدود 133مترمربع بصورت سه خوابه که جمعاً با مشاعات 223مترمربع می باشد.فقط یک بلوک بصورت 6 واحد مسکونی است.

 

برج های 23 طبقه با بهترین و جدیدترین طرح معماری و نما به تصویب رسیده است. بلوکها از نوع اسکلت فلزی، دارای سه دستگاه آسانسور نفربر و باربری، با بهره گیری از سیستم های جدید سرمایشی و گرمایشی و رعایت اصول بهینه سازی مصرف انرژی با کلیه لوازم و تجهیزات درجه یک و سایر امکانات از قبیل سالن ورزشی، دوربینهای مداربسته، سیستم اطفاء حریق آدرس پذیر مجهز گردیده است.

 

 12 فروردین

 

        12 فروردین3 (2)  

پیش فروش برجهای 12 فروردین متعلق به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران,نزدیک ترین برج و اپارتمان به دریاچه

پیش فروش مسکن,اپارتمان مسکونی,خرید مسکن مهر,خرید اپارتمان تهران,اجاره مغازه,ملک به قیمت

پیش فروش اپارتمان

رهن و اجاره مسکن

 

 

 

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (9 رای)