معرفی کلی شهرک چیتگر در منطقه 22

معرفی کلی شهرک چیتگر در منطقه 22

 

اطلاعاتی درباره شهرک چیتگر در منطقه 22

املاک مسکن صدف 22   : اگر نام دریاچه مصنوعی چیتگر به گوشتان خورده باشد ، باید بگوییم که این دریاچه تنها بخش بسیار کوچکی از امکانات وسیع شهرک چیتگر است .

شهرک چیتگر ساخت ارتش و مربوط  به منطقه 22 تهران می باشد . همانطور که گفته شد ، شهرک چیتگر ساخت ارتش است و به 3 بخش مهم تقسیم بندی می شود و به هر بخش آن پهنه گفته می شود .

پهنه A ( بوستان ) و B ( سروستان ) و C ( نارنجستان ) .

پهنه A  یا ( بوستان ) قدیمی ترین قسمت شهرک چیتگر در منطقه 22 تهران است که دارای شرایط مخصوص به خود از نظر ساخت و ساز می باشد . البته این شرایط برای پهنه های B ( سروستان ) و C ( نارنجستان ) نیز وجود دارد .

شهرک چیتگر تهران

پیش فروش شهرک امام رضا ( شهرک چیتگر ) در ضلع غربی دریاچه چیتگر منطقه 22شهرک مسکونی چیتگر (امام رضا(ع) توسط شرکت عمران هادی) در منطقه 22 شهر تهران (ضلع غربی دریاچه چیتگر) در حال احداث میباشد. این شهرک 20000 واحدی یکی از زیباترین و مدرنترین شهرک های در حال ساخت کشور در غرب تهران محسوب میشود. در ضلع شمالی این شهرک اتوبان شهید همت (شهید خرازی)، در ضلع شرقی بلوار ایران خودرو، در ضلع جنوبی اتوبان حکیم (شهید همدانی) و در ضلع غربی بلوار پژوهش که در نهایت به آزاد راه تهران، کرج منتهی میشود واقع شده است. در همسایگی جنوب شرقی شهرک؛ پارک جنگلی چیتگر و در همسایگی جنوبی باغ ملی گیاه شناسی و در همسایگی شمالی بزرگترین شهربازی و مجتمع تفریحی توریستی و گردشگری خاورمیانه یا همان هزار یک شهر وجود دارد.

 

Slide16-770x386

 

از مزایای شهرک چیتگر به اختصار به موارد زیر می توان اشاره نمود :

شهرک چیتگر به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی بزرگراه شهید خرازی و دسترسی آن به سایر بزرگراه های تهران، به نسبت رفت و آمد آسانی دارد. از دیگر مزایای این شهرک میتوان به نزدیکی آن به مترو اشاره نمود که برای علاقمندان به وسائل نقلیه عمومی مهم تلقی می گردد. مزیت دیگر شهرک چیتگر نزدیکی به بزرگترین بازار تهران یعنی ایران مال است. قرار گرفتن در اطراف دریاچه مصنوعی چیتگر و به تبع آن داشتن آب و هوای نسبتا خوب را میتوان از مزایای شهرک چیتگر محسوب نمود. دلیل اینکه سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری در شهرک چیتگر ترغیب نموده است این است که این منطقه از آینده ای روشن بدلیل جاذبه های طبیعی و گردشگری برخوردار است.

 

شهرک چیتگر

با توجه به توضیحات فوق پروژه شهرک مسکونی چیتگر به عنوان یکی از اصلی ترین انتخاب متقاضیان مسکن و همچنین هدف اصلی سرمایه گذاران ملکی در این منطقه تبدیل شده است و با در نظر گرفتن شرایط گوناگون فروش و نحوه واگذاری امتیازات و زمان تحویل متفاوت و همچنین تفاوت قیمت امتیازات هر یک از پهنه ها و حتی بلوک ها با یکدیگر؛ آنها را به تفکیک در صفحات پهنه های شهرک چیتگر توضیح داده ایم.

شهرک چیتگر

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پهنه A شهرک چیتگر کلیک کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پهنه B شهرک چیتگر کلیک کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پهنه C شهرک چیتگر کلیک کنید

شهرک امام رضا

 

پیش فروش اپارتمان

پیش فروش مسکن,پیش خرید اپارتمان,اپارتمان در منطقه 22,پیش خرید مسکونی

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 (22 رای)