معرفی پروژه یاس 3 در منطقه 22

معرفی پروژه یاس 3 در منطقه 22

یاس3-1

مجتمع تجاری اداری یاس ٣ در منطقه ٢٢ تهران به آدرس: شهرک گلستان، میدان موج، بلوار علام قزوینی ، به شماره پلاک ثبتی 1927 واقع شده است.

مجتمع تجاری اداری یاس 3 به جهت های مختلف پروژه ای بی مانند بشمار می رود. این مجتمع در شمال دریاچه خلیج فارس (چیتگر) واقع شده است. ابعاد فنی و نوع طراحی این مجتمع نیز به گونه ای است که آن را در زمره یکی از خاص ترین مجتمع های تجاری اداری منطقه قرار داده است.

موقعیت استراتژیک پروژه تجاری اداری یاس 3 در منطقه 22

منطقه 22 شهر تهران در قسمت شمال غربی پایتخت و در پایین دست حوزه آبریز رودخانه کن واقع شده است.این منطقه در شمال با کوهستان البرز مرکزی، در شرق با حریم رودخانه کن، در جنوب با آزادراه تهران کرج و در غرب به جنگل های دست کاشت وردآوردمحدودمیشود.

این منطقه مجاور با مناطق 5 و 21 شهر تهران است.

از ویژگی های منطقه، قرار گرفتن 15 کیلومتر از اتوبان شهید همت و 15 کیلومتر از اتوبان رسالت در محدوده منطقه 22 است.

پروژه تجاری اداری یاس 3 به لحاظ دسترسی به بزرگراه هایی همچون حکیم (جنوب پروژه حدود 500متر) ، شهید همت (شمال پروژه حدود 200متر) ، بزرگراه آزادگان (کمتر از 2کیلومتر) و تهران-کرج در جنوب پارک چیتگر واقع شده است. همچنین مترو چیتگر به فاصله حدودی 4 کیلومتر از پروژه تجاری اداری یاس 3 فاصله دارد که به راحتی میتوان به مرکز شهر دسرسی پیدا کرد.

پروژه تجاری اداری یاس 3 از سال 1392 با انگیزه ایجاد فضایی امن جهت سرمایه گذاری اعضای محترم،فعالیت خود را آغاز نموده و تاکنون توانسته با اتکا به مهندسین و پرسنل مجرب و کار آزموده و با استفاده از توانمندی های داخل و خارج کشور و نیز بهره گیری از آخرین فن آوری ها و تجهیزات ساختمانی به فعالیت خود ادامه دهد.

یاس 3-2

 

اطلاعان کلی:

مساحت کل زمین : 3000 متر مربع سطح زیربنای کل : 40000 متر مربع تعداد کل واحدها : 175 تعداد کل بلوک ها : 1 تعداد طبقات : 23 تیپ واحدها : تجاری-اداری مساحت واحدهای اداری: به صورت میانگین 90 متر مساحت واحدهای تجاری: به صورت میانگین 30 متر سیستم گرمایش : مرکزی سیستم سرمایش : مرکزی نوع اسکلت : فلزی حجم اسکت: 5000 تن

پروژه تجاری اداری یاس 3 متعلق به نیروی انتظامی واقع در شمال دریاچه چیتگر منطقه 22

رهن و اجاره مسکن

ویلایی آپارتمان,پیش خرید مسکونی,اجاره مسکونی,اپارتمان در بهترین موقعییت منطقه 22

پیش فروش اپارتمان

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 بدون امتیاز